Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Trodde jeg hadde fått soppinnfeksjon nedentil etter antibiotikakur som jeg hadde for noen uker siden (det er jo vanlig, siden den tar knekken på de gode bakteriene også). Nå har jeg brukt Canesten i 2 uker, og det klør fortsatt! Altså, det er mye bedre, og innimellom tror jeg det er over, men så begynner jeg å klø igjen. Noen som har vært borti lignende? Hva kan det være hvis det ikke er sopp? Anonym poster: 396da30b7e1314ebca7cd4aa2484b8fe
<3 2G <3 Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Bruker du kun salve? Jeg måtte til med hestkur, Dvs 2 tabletter i 4 dager på rad med salve utenom. Eller få legen til å sjekke om det er noe annet.
<3 2G <3 Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Ja, og ikke bruk såpe innenfor leppene. Det og bomullstruser er det som holder det i sjakk hos meg når jeg er gravid. Får det lettere da enn ellers.
ny vestfold Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Gå en uke på diett, hold deg unna all mat som inneholder sopp. Feks gjær, maltodekstrin, griljermel, soyaolje, eddik, ketchup, dressing, sennep, ikke spis søtsaker el noe brus. Så vil du merke bedring i løpet av noen dager. Jeg har kronisk sopp infeksjon og etter noen få dager på diett var kløe og lukt vekk. Bare husk å drikk mye vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå