Gå til innhold

Telemark/grenland


annef

Anbefalte innlegg

Frøkna her begynner å bli rastløs og nærmer seg den 12. uka med stormskritt. Hva med en "date" over en kaffe eller noe snart. Hvis dere har tid og ork da selvfølgelig. Har lagt ut lignende tråd på babyverden.no. Kanskje invitere mai- jentene og?? Hva syns dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

svarte på maitråden, men svarer her også for sikkerhetsskyld.

 

Er fra siljan og har menstermin 27 mai, så kan fort hende jeg blir flyttet til juni etter ultralyden :-)

 

Hvor kommer dere fra da? Har dere barn fra før? Selv har jeg ei tulle på 2.5 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på ul 19 desember. Spent på kjønn, men er 99% sikker på at det er nok en jente. Har null og ingenting følelse av at det er en gutt! Hehe rart med det der :-)

 

Jenta mi er ca 3 år og 3 mnd når babyen kommer. Tror hun synes det vlir stas, er helt babyfrelst og går rundt med dukker og dukkevogn hele dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir fulgt opp ganske tett så har allerede vært til en ul og skal på to faktisk neste uke, jeg holder en knapp på en gutt til her. Er 12 uker i dag så blir spennende om en av de kan se kjønnet til uka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kommet i kontakt med noen i de trakter, har også vært inne på babyverden å etterlyst folk. Virker som de fleste som svarer er fra grenland området. Men skal hyle ut hvis jeg støter på noen!! :-)

Endret av annef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...