Gå til innhold

Tjukka vant

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonym poster: 343cd66b402d85cbf25f7a79ea947ae7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvem skulle vel trodd det. Tror dere at de har forsterket stilettene på skoene hennes for at de ikke skal knekke tvert når dundra svinger seg?

Anonym poster: 1d1ae64709719df7184f0dcc0bcbe4ab

Skrevet

Slike innlegg får meg til å huske på at det faktisk ikke er aldersgrense for å logge på her inne. Men jeg er tydeligvis blitt for gammel... Altså, født i det årtusen hvor det var in med folkeskikk...

Anonym poster: 5ae6ff350356f1ba10ffa45eca017437

Skrevet

Å, kjære vene - folk her inne er jo enklere å erte på seg enn en toåring med trass :D

Er vi ikke ferdige med denne diskusjonen tro...?! :P

Skrevet

Ja hvem skulle vel trodd det. Tror dere at de har forsterket stilettene på skoene hennes for at de ikke skal knekke tvert når dundra svinger seg?

Anonym poster: 1d1ae64709719df7184f0dcc0bcbe4ab

Hehehehe, nå ler jeg faktisk høyt her:-D Mulig jeg har dårlig humor altså, eller bare kjeder meg i overkant på en lørdagskveld, men det var et morsomt svar:-P

Skrevet

Dette er jo helt tydelig kun ment for å provosere. Men, jeg må alikevel si at jeg syns dama er dritfin.

Skrevet

Det er godt ikke alle har samme smak. Jeg synes hun er flott! Dessuten er hun vel tynnere enn majoriteten av det norske folk.

Skrevet

Hun ser tynn ut i virkeligheten bare så det er sagt! tv er tv! hun er nydelig inside out den dama der :)

Skrevet

Bare tuller da, jeg er over dobbelt så stor som hu, og jeg er ikke tjukk jeg heller.

Hilsen HI

Anonym poster: c3e8a35ca3967341c37fa6d3139d63fc

Skrevet

Nice try #13! Alle ser jo at du ikke er meg :P Idiot.

Anonym poster: 343cd66b402d85cbf25f7a79ea947ae7

Skrevet

Bare tuller da, jeg er over dobbelt så stor som hu, og jeg er ikke tjukk jeg heller.

Hilsen HI

Anonym poster: c3e8a35ca3967341c37fa6d3139d63fc

Hva er dette med å late som man er en annen enn den man er? Du vet at vi ser forskjell på alle anonyme nå?

Skrevet

Forøvrig synes jeg Hanne er nydelig. Dessuten er hun smart og talentfull også, hun går sikkert de fleste slemonymene her en høy gang.

Skrevet

Herregud, skjerp dere, dere som lager sånne tråder. Faen meg ikke rart folk får spiseforstyrrelser. Skjønner virkelig ikke hva som er galt med dere!

Skrevet

Hun er søren meg ikke mye tjukk hun nei, annie der du er!

Heller henne enn han ekle, sleipe wannabe-popstjernen.. Han var en gang tredjevalget til småripsene som digga A1...

Hanne Sørvaag er ekte norsk, søt, talentfull, intelligent og sexy :)

Hva er du annie HI?

Skrevet

tjukka?? du som er tjukk ( i hue)

Skrevet

Tipper hun er mye tynnere og penere enn hi, og hi er misunnelig og bitter for samboeren hennes synes Hanne er rålekker ..

Anonym poster: 9211c150e9601ed0d956b109371b3a8b

Skrevet

Haha, at folk gidder å hisse seg opp når det så åpenbart skrives kun for å provosere! Samboer (og forsåvidt jeg også) synes dama er råfin, men blei litt overraska på siste dansen idag, da viste det godt at hun ikke er så slank som vi begge hadde trodd. Ikke det at hun er mindre fin av den grunn, men synes alle som har deltatt i det programmet har blitt så slanke og godt trente mot slutten!

Skrevet

Bare et tips. Ikke svar på slike tråder.

Anonym poster: 047abc313996dc264074bf271eb01c28

Skrevet
Tipper hun er mye tynnere og penere enn hi, og hi er misunnelig og bitter for samboeren hennes synes Hanne er rålekker .. Anonym poster: 9211c150e9601ed0d956b109371b3a8b

For en latterlig ting å si. Bitre mennesker tror alltid at inegn andre heller kan ha andre motiver enn biterhet og misunnelse.

Jeg synes ikke Hanne er feit, men jeg hadde ikke trivdes selv med så mye på kroppen. Synes likevel det er flott å vise at man kan være sunn og sprek og atletisk selv med noen kilo for mye.

Har mer problem med at dama virker stokk dum ;)

Anonym poster: f4c5a99f8836497d5a94b7a98b0bf36c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...