Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Og.. Skjønner dere noe av det?
Gjest Ingen skal få! Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Haha. Ja:) er du fedig med ses1? Genialt!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Og.. Skjønner dere noe av det? Ja, elsker den serien Hva mener du med å skjønne? Skjønner alt tror jeg du ser på sesong to nå ikke sant?
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 17. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2012 Ser sesong en. Er hekta, og er så på alt av horror/skrekk Kan dere forklare, bryr meg ikke om spoilers; er Moira død? Hvorfor kan da alle se henne? Er typen til datteren død? Og han brannskada wackoen, er han død? La meg så forklare: jeg elsker egentlig spoilers, hi hi hi.... ;D
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 17. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2012 Har bare kommet halvveis inn i episode 4 i sesong 1 altså
Gjest Kjempeanonym Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 Syns Dominoc sangen de spiller på galehuset er så fengende :-) Bra serie.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 17. november 2012 #7 Skrevet 17. november 2012 Ser sesong en. Er hekta, og er så på alt av horror/skrekk Kan dere forklare, bryr meg ikke om spoilers; er Moira død? Hvorfor kan da alle se henne? Er typen til datteren død? Og han brannskada wackoen, er han død? La meg så forklare: jeg elsker egentlig spoilers, hi hi hi.... ;D Alle er døde stort sett
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 17. november 2012 #8 Skrevet 17. november 2012 Syns Dominoc sangen de spiller på galehuset er så fengende :-) Bra serie. Samme her sitter og nynner som en gal hver gang den kommer på
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 17. november 2012 #9 Skrevet 17. november 2012 Forrige episode var så spennende! Jeg tenkte meg at det var han legen med brillene (homsen fra sesong 1) som var han morderen som skar av huden til kvinnfolka. Gleder meg til neste episode
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 17. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2012 OMG, Den sjette sansen flashback liksom... Bare ...ikke... He he.. Kanskje bittelitt greit at mannen sitter her lell ja, he he..
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 17. november 2012 #11 Skrevet 17. november 2012 OMG, Den sjette sansen flashback liksom... Bare ...ikke... He he.. Kanskje bittelitt greit at mannen sitter her lell ja, he he.. Mhm, bare mye bedre Kan fortelle mye mer, men er redd for at jeg sier for mye tar jo bort spenningen da hehe
Gjest Kjempeanonym Skrevet 17. november 2012 #12 Skrevet 17. november 2012 Ja, den episoden var bra:) Kom overaskende på meg at han var " bloody-et-eller-annet". Trodde at han var snill og god, så det var en god vri. Gleder meg til neste episode jeg og :-D
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 17. november 2012 #13 Skrevet 17. november 2012 Ja, den episoden var bra:) Kom overaskende på meg at han var " bloody-et-eller-annet". Trodde at han var snill og god, så det var en god vri. Gleder meg til neste episode jeg og :-D Han var liksom for snill og hjelpsom til å være en psykolog fra den tiden der. Veldig spent på hva som skjer fremover, håper ikke at han Kit blir drept Likte han så godt fra første sesongen..syns så synd på han da stakars ;( Ser forresten nå at de driver å produserer sesong 3 nå JIPPI
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 17. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 17. november 2012 Er det sant som jeg har hørt, at alle rollene og skuespillerne er mikset om på i sesong 2?!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 17. november 2012 #15 Skrevet 17. november 2012 Er det sant som jeg har hørt, at alle rollene og skuespillerne er mikset om på i sesong 2?! Det handler om noe helt annet american horrorstory asylum heter den Men noen av de mest kjente skuespillerne er med ja kjempe bra
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 17. november 2012 #16 Skrevet 17. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=bPO_dQkZ7FY
Gjest Kjempeanonym Skrevet 17. november 2012 #17 Skrevet 17. november 2012 Er det sant som jeg har hørt, at alle rollene og skuespillerne er mikset om på i sesong 2?! Ja Du må ta deg en maraton og få sett alle episodene sånn at du kan få begynt på sesong to.... Er noe helt annet samtidig som det er det samme.... På en måte, hehe
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 17. november 2012 Forfatter #18 Skrevet 17. november 2012 Er faktisk sykemeldt hele neste uke
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 17. november 2012 #19 Skrevet 17. november 2012 Er faktisk sykemeldt hele neste uke Da vet du hva du har å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå