Liljekonvall<3 Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Å jo, jeg er gravid. Er i uke 8 nå. Jeg har vært litt småuggen i de siste ukene, men nå i kveld datt det på skikkelig. Jeg ligger i fosterstilling med bøtte foran meg og brekker meg, samtidig som det bobler i magen og kjennes ut som jeg må på do. Vel, helt ærlig så kjennes dette ut som omgangssyke, men jeg har ingen erfaring med svangerskapskvalme. Jeg jobber i helsevesenet og lurer nå på om jeg skal "call in sick" eller ikke. Tips?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Ikke godt å si, men omgangssyken går hvertfall nå.. både jeg og mannen har nesten løpt om kapp på do.. enten for å kaste opp eller at det kommer andre veien Blir gjerne litt bobling i magen og magesmerter.. Ville nok holdt meg hjemme uansett hva grunnen er siden det er så ille.. Anonym poster: e91dc776662eaa51858e3e178a7373b6
Lille♥mitt Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Jeg kjenner ikke igjen det du beskriver om at det kjennes ut som du må på do.. Jeg tror du er syk!
Liljekonvall<3 Skrevet 17. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2012 Æsj, på grunn av mye tungt arbeid har jeg vært nødt til å si at jeg er gravid på jobben, og jeg føler det blir så teit å være hjemme i morgen "bare" pga svangerskapskvalme!
Lille♥mitt Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Æsj, på grunn av mye tungt arbeid har jeg vært nødt til å si at jeg er gravid på jobben, og jeg føler det blir så teit å være hjemme i morgen "bare" pga svangerskapskvalme! Men det er vel ikke "bare" derfor hvis det er mye mulig du har blitt syk da? Ring og si du har fått omgangssyke, diare på jobb er aldri gøy!! Du trenger da ikke si at du ikke helt vet om det er svangerskapskvalme eller noe annet..
Liljekonvall<3 Skrevet 17. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2012 Ja, da fikk jeg bekreftet at det ER omgangssyke. Nå vet jeg hvor jeg skal sitte resten av kvelden.. Jeg haaaater omgangssyke!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå