Gå til innhold

Kjenner du til Peugot 306 eller Volvo S60?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns du? Trives du med den bilen?

Jeg trenger plass til meg selv og et barn, altså bilstol i baksetet.

Anonym poster: cfd9f7ea260d27bb5b06b3517cee1c7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså. Jeg liker igrunn bare tyske biler, men har nå en 307 som jeg har fått. Den er faktisk ganske så romslig. Ser liten ut, men god plass. Frakter deg fra a til b. 307 (særlig 2000-2004) modellene osv har en liten barnesykdom med at lyspærer går ofte. Hehe. Typisk fransk ;) men bilen er pålitelig og gjør akkurat det den skal. Og det kommer fra tysk-bil elskeren! Slik som prisene er nå, får du mye for pengene...

Skrevet

Takk for svar. Har selv hørt at Peugotene har slike småfeil som blir irriterende. JEg er litt desperat akkurat nå og vil bare ha en driftsikker bil.

HI

Anonym poster: 3e66ec07d3941148c294261bd1f660c0

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har 308, men svarer likevel. Mannen nektet å kjøpe fransk! Men siden jeg er sjef ble det alikevel det. Elsker bilen! Skiftet pære en gang etter jeg kjøpte den, men vet jo ikke når den ble skiftet sist... Bilen går som ei klokke, er snill på drivstoffet og har absolutt alt jeg trenger. Hadde den på service i går, null hull:)

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Jeg har 307 Sw - elsker den!!! Trofast bil!!

Skrevet

Volvo for alle penga. Ordentlig kvalitet, den beste bilen vi noen gang har hatt. Går veldig langt med riktig vedlikehold gjør de også. Taper seg ikke like mye i verdi. Peugeot er ikke akkurat kjent for å være kvalitet, styr unna.

Anonym poster: bf491573d960a4a616e47ed861bab79c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...