Anonym bruker... Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Vi prater om og flytte sønnen vår til annen bhg,men da lurer jeg på om vi må si opp den plassen der han går nå før vi får svar på om han får plass i den vi eventuelt søker han inn i ? Kan vi risikere og stå uten bhg plass??
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Her er det tre måneders oppsigelsestid.. Anonym poster: a3a8c96864dc2ff14472c545920062d1
Anonym bruker... Skrevet 17. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2012 ja det har vi oxo men da kan det hende vi må betale for to plasser da eller hvis vi får plass i den andre?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Jeg vet ikke hvordan det er med overflytting innenfor samme kommune, så hør med kommunen hvis du ikke finner noe på hjemmesiden Anonym poster: 2f010eaf82da5b3eabf986ff9135b600
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 ja det har vi oxo men da kan det hende vi må betale for to plasser da eller hvis vi får plass i den andre? Ja, det er vel ingen av barnehagene som er interessert i å tape penger, tenker jeg. Anonym poster: 9eb4ac1ef2cad98111c1f2d8251ad368
forevermamma Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 ja det har vi oxo men da kan det hende vi må betale for to plasser da eller hvis vi får plass i den andre? Ja, det må du om ingen andre vil ha plassen...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #7 Skrevet 17. november 2012 Vi prater om og flytte sønnen vår til annen bhg,men da lurer jeg på om vi må si opp den plassen der han går nå før vi får svar på om han får plass i den vi eventuelt søker han inn i ? Kan vi risikere og stå uten bhg plass?? Hvis du mener om dere ikke vil få svar fordi dere allerede har bhg plass så trenger du ikke tenke på det. Du står på ventwliste til du får plass og vil få beskjed uansett. Du kan jo ringe styrer i de bhg dere har søkt plass i og høre hvordan dere ligger an. Ikke sikkert det blir ledig med det første. Vi fikk ny plass med oppstart i januat, beskjed i september siden begge steder hadde tre mnd oppsigelsestid gikk det helt fint. Anonym poster: 389e626181fd65affe5c3364a5e35608
Nettie+jentungen Skrevet 17. november 2012 #8 Skrevet 17. november 2012 Der jeg jobber trenger man bare søke om overflytting om det er i samme bydel. Byttes det til en annen bydel må man si opp bhg plassen. Jeg ville tatt en titt på kommunen sine nettsider eller tatt en tlf
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #9 Skrevet 17. november 2012 Hør med kommunen, men her må man betale for to plasser dersom det "klaffer" sånn med oppstart i ny bhg og oppsigelse i den gamle bhgen. Anonym poster: c54f49fd18e611afedd35a05295ca535
Fomle84 Skrevet 18. november 2012 #10 Skrevet 18. november 2012 Vi fikk bytte med en mnd varsel. Var to mnd oppsigelse så risikerte å betale for to plasser den ene mnd.en. Men heldigvis ville siste mann på lista ha plassen, så da slapp vi unna Barnehagene hjelper deg med å fylle den gamle plassen så godt de kan, så får en bare håpe. Alltid noen nye barn som trenger plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå