Gå til innhold

Ingen kjære mor


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når det går i reprise?

 

Anonym poster: aa20d4f24fc3317c18cc19db35b55412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser det på tv2 sumo :P Da får jeg med meg alt det andre jeg ser på også etter barna er i seng, hehe

 

men vet ikke når reprise er nei desverre

 

Anonym poster: bd701a814ce8f2c0154ee240f2a8ef23

Skrevet

I morgen, kl 15.00 på tv2. Det er bare å gå inn på http://www.vg.no/tv-guide/ og søke på det du er ute etter.

 

Anonym poster: 6f449f57dd79203b2d724c23fe2f9ff7

 

Anonym poster: 6f449f57dd79203b2d724c23fe2f9ff7

Skrevet

Takk for svar:)

 

Anonym poster: aa20d4f24fc3317c18cc19db35b55412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...