Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Kom opp i en litt kjedelig situasjon her forrige uke, og vet ikke helt hvordan jeg skal gripe fatt i den! Jeg skulle hente i Bhg og kom inn på avdelingen med mini i armene og sier hei til mellomst, mens jeg gjør dette, hopper ene gutten ned fra stolen som står ca to meter fra meg, og begynner å klippe i buksen min!?! Jeg ser ned og sier, nei det gjorde du ikke??! Han rygget og sto å smålig til meg. Denne gutten er fem-seks år. De i barnehagen ble selvfølgelig målløse og tror alle ble ganske paff. Hun ene tok gutten og snakket med han mens hun andre spurte meg hva som skjedde. Buksen er ødelagt og umulig til å få det til å se ok ut. Helt ny bukse så ble egentlig litt lei meg! Har ikke hørt noe om dette nå i ettertid.. Synes det er vanskelig å bringe opp og, hva tenker dere??
Major HotLips Houlihan Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Jeg ville bedt personalet om ta det opp med foreldrene hans og krevd penger til ny bukse hos de. Personalet har ikke lov å gi ut kontaktinformasjon om andre foreldre men om du gir tillatelse til å gi din så kan personalet gi den til foreldrene hans. Håper dere får ordnet opp
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Er det egentlig foreldrene som skal betale for noe slikt? Foreldrene betaler jo bhg for at barnet skal få være der, og for at bhg skal passe på barnet. Jeg hadde blitt litt oppgitt dersom bhg hadde bedt meg om det... Jeg jobber selv i bhg, og hadde noe slikt hendt, hadde nok jeg tatt kontakt med styrer, og foreldrene til det barnet som gjorde det. Jeg tenker at bhg skal dekke det, men jeg er ikke sikker på at styrer er enig. Men i alle fall, ta kontakt med avdelingsleder eller styrer og spør hvem som skal dekke buksen din. Det er i alle fall ikke være deg!
jippijegharfødt Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Det er barnehagen som har ansvar for barnet når barnet er der.
Ikkesåallerværst Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 Foreldrene må erstatte buksa, og barnehagen får hjelpe deg å ta det opp med foreldrene. Greit at bhg har ansvaret når de er der, men ærlig talt, som forelder så må du ta ansvar forslitt som dette. Bhg kan jo ikke ha ungene i bånd heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå