Gå til innhold

Noen her som har vinterhage ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å bygge en vinterisolert vinterhage i forbindelse med kjøkkenet.

 

Er det noen av dere som har det ? Blir den brukt ?

 

Tanken er at vi skal ha et stort kjøkkenspisebord der, og at det blir en naturlig forlengelse av kjøkkenet.

På den siden utgangsdøren fra kjøkkenet er, blåser det ofte nordavind og er skygge fra huset helt til ettermiddagen. Veldig sjelden vi kan sitte der uten å fryse sånn det er nå.

 

Noen leverandører dere anbefaler ? Og ca pris ?

 

Den blir vel omtrent 2,5 x 4 meter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me hadde vinterhage i eit hus me leigte for ikkje lenge siden. Den blei veldig lite brukt pga at den ikkje var isolert i heile tatt, det var enten for varmt eller for kaldt. Men dei dagane med idell temperatur blei den brukt masse. Naar me ska bygge hus ein gong i framtida vil eg uten tvil ha vinterhage, men det er viktig aa vere obs paa kvaliteten.

Skrevet

Nei, men jeg hadde gitt minst en nipple for en.

Skrevet

Den er enten veldig kald, eller kokvarm. At det er kaldt er det mulig å gjøre noe med, men om sommeren er den nærmest ubrukelig. Vår vender mot sør da.

Skrevet

Takk for svar. Vår kommer ikke til å få sol før om ettermiddag/kveld så solen varmer den ikke opp.

 

Tips om leverandør ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...