Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Finnes det er forening /gruppe el.l for aleneforeldre, uten noe særlig familie? Jeg er alene til barn, men i min familie så er det lavstatus å være alene med barn, så hverken jeg eller barnet blir godtatt av familien vår. Dvs besteforeldrene er helt suveren, mens familien forøvrig skyr oss som pesten. Kjenner at det tærer å bli utstøtt og synest det er leit for barnet mitt, å ikke kunne få ha kontakt med sine kusiner og fettere, fordi vi "ikke er god nok" bare fordi vi ikke lever sammen med barnets far.. Er det andre som har opplevd noe lignende og hvordan løste det seg ? Anonym poster: 373ca82324f32cbcec355ce5e18a88db
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Aleneforeningen.no trur jeg det er noe som heter Jeg er alene m/mitt barn,blir godt tatt vare på av venner og familie,men har null kontakt m/ fars familie da de ikke godtar at jeg dro pga sikkerheten til barnet. Anonym poster: ae6d683e5f03b2841893d714387bf0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå