Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Gift, 2 snart 3 barn og har vært sammen med min kjære i snart 12 år... Og sexlivet har gått opp og ned, men nå er det helt tørke... Hadde litt sex på ferie i sommer, men det var det. Vi har det fint sammen, han er veld Anonym poster: daf428783d3e2c5210f7a6464d7e3398
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 ... Veldig kosete og sånn, men lite passion. Spørsmålet mitt er, hvordan går man fram? Noen som har prøvd sexolog? Vi har pratet om det flere ganger : " vi må ha mer sex...", men ingenting skjer... Jeg drømmer om sex, om at han vil ha meg, drømmer tom om one night stand ( men jeg ville aldri gjort det) Så hva gjør man? Voknet i natt av det som kjentes ut som et jordskjelv i sengen, men neida der lå han og ronket... Ble helt flau jeg & litt lei meg.. Hva er feil med å prøve seg på den dritlekre dama du har giftet deg med, liksom?? Åååååå, hva gjør man?? Anonym poster: daf428783d3e2c5210f7a6464d7e3398
BikkjeBisk Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Aner egentlig ikke hva som kan hjelpe, men kanskje å piffeopp sexlivet med å prøve litt nye ting`?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Når du våkner slik du gjorde i natt så er jo det en fin anledning til å si "lyst å ha selskap, eller? " Du kan jo også si at han i hvert fall kan høre med deg om du har lyst, og ikke bare dra'n selv. Det er ikke nok å være enige om at man må ha mer sex - begge må gjøre noe for det også. Begge må ha viljen til å forføre den andre, til å ta initiativ osv. Prøv å ta en prat om hva dere konkret kan gjøre. For å komme i gang kan dere jo avtale at f.eks. tirsdags kveld skal dere ha sex, så kan dere ta litt mer på hverandre frem til da, stryke på hverandre, sende sms om at dere gleder dere/evt hva dere vil gjøre osv. Fortell ham konkret hva du ønsker å gjøre og hva du ønsker at han skal gjøre, så spør du hva han ønsker og vil også. Anonym poster: 9f12065231e63db9e916c4be3ed3414f
Elsker livet Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Nå er jeg ingen ekspert her altså. Har aldri opplevd at det har blitt tørke bortsett fra den første tiden etter jeg har født. Men skal man holde det ved like må man gjerne presse seg selv litt. Du får begynne å skrive det inn i kalenderen eller sette av faste dager, lørdag, tirsdag og torsdag f.eks Høres rart ut, men gjør man en innsats så kommer også lysten. I alle fall er det slik hos oss.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 Du er ikke alene HI! Lever i et forhold som er så godt som det kan bli på alle områder bortsett fra sexlivet. Det er rett og slett et sørgelig kapittel!!! Vi har pratet om det mang en gang, men det blir ikke bedre av den grunn. Og de få gangene i året det er noe samvær er vi begge enig i at det er tåpelig at vi ikke gjør det oftere. Jeg føler selv det er en sorg og vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Drømmer om at mannen min skal kaste seg over meg, kåt og klar for å legge ned byttet sitt. Hadde vært fint å få tips fra andre som har opplevd tørke, men funnet tilbake til oasen! Anonym poster: f4447c897dad52dd8af06b99628ff495
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #8 Skrevet 17. november 2012 Jeg er bare litt nysgjerrig, # 6..... hvis begge er enige i at det er godt og at dere gjerne ønsker å gjøre det oftere - hvorfor da ikke bare gjøre det? Det er ikke ment som et dumt spørsmål, lurer faktisk oppriktig. Hvis dere har sex og det er godt, hvorfor ikke gjenta det dagen etter, eller uken etter for den saks skyld? Venter begge på at den andre skal ta initiativ? Jeg har aldri vært i den situasjonen som dere beskriver, så jeg kan vel ikke sette meg inn i den. Men min erfaring er at lyst avler lyst, så jo oftere jeg har sex jo mer får jeg lyst på det også. Og så viser jeg at jeg har lyst, forfører mannen osv. Hvis begge har lyst, men ingen tar initiativet så kommer man jo ingen vei, tenker jeg. Anonym poster: 9f12065231e63db9e916c4be3ed3414f
Sli1 Skrevet 17. november 2012 #9 Skrevet 17. november 2012 Mange menn mister lysten når kjæresten er gravid. Min sambo og jeg har hatt veldig lite sex de to svangerskapene jeg har gått igjennom og det er ikke min lyst som er fraværende, det er hans. Så fort ungen var ute kom lysten hans tilbake med en gang. Han vil ikke inrømme at det var fordi jeg var gravid, da men....
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #10 Skrevet 13. januar 2013 Jeg er bare litt nysgjerrig, # 6..... hvis begge er enige i at det er godt og at dere gjerne ønsker å gjøre det oftere - hvorfor da ikke bare gjøre det? Det er ikke ment som et dumt spørsmål, lurer faktisk oppriktig. Hvis dere har sex og det er godt, hvorfor ikke gjenta det dagen etter, eller uken etter for den saks skyld? Venter begge på at den andre skal ta initiativ? Jeg har aldri vært i den situasjonen som dere beskriver, så jeg kan vel ikke sette meg inn i den. Men min erfaring er at lyst avler lyst, så jo oftere jeg har sex jo mer får jeg lyst på det også. Og så viser jeg at jeg har lyst, forfører mannen osv. Hvis begge har lyst, men ingen tar initiativet så kommer man jo ingen vei, tenker jeg. Anonym poster: 9f12065231e63db9e916c4be3ed3414f Tusen takk for spørsmålene du stilte, de fikk meg virkelig til å tenke og ta grep. Takket være det har vårt samliv fått en ny vår og vi har klart å få sexlivet på rett kjøl! Jeg hadde aldri trodd at DIB kunne bidra noe slikt Anonym poster: f4447c897dad52dd8af06b99628ff495
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå