Gå til innhold

Dustekompis !

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 åringen kjøpte seg en pakke med fingerboards og et rail i dag på Extraleker.

Da vi var på butikken kom en klassekamerat bort til bilen og visse se. Først sa jr at vi ikke hadde kjøpt noe, men så fikk denne vennen se esken.

"Høh !FALSKE skateboards" ropte han da. Det var visst bare dritt.

Kjenner jeg blir så provosert. Han er frekk til vanlig også da, men hva er greia med at det kun er det dyreste som teller da ?

Anonym poster: c27fd3f3bbee0e436c7a5d6498ecd041

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Sa du fra til denne vennen da? Jeg hadde nok umiddelbart, og temmelig strengt, gitt ham beskjed om at han var uhøflig og uforskammet og at jeg ikke ville høre slikt prat.

Skrevet

Ja, håper du sa noe! Jeg gir beskjed til barna om de er frekke med hverandre, enten det er mine barn eller andres. Kan ikke oppføre seg slik! Ble gutten din veldig lei seg?

Skrevet

Nei , jeg sa ikke fra. Sønnen min hater at jeg sier fra til kameratene hans, så det gjør jeg stort sett bare når vi er i mitt hus. For der bestemmer jeg.

Ellers må de ordne opp selv.

Har bitt meg i leppa mange ganger ja, men tar hensyn til jr.

Anonym poster: 2dc18aa50c27499470569a4d92bec4ae

Skrevet

Nei , jeg sa ikke fra. Sønnen min hater at jeg sier fra til kameratene hans, så det gjør jeg stort sett bare når vi er i mitt hus. For der bestemmer jeg.

Ellers må de ordne opp selv.

Har bitt meg i leppa mange ganger ja, men tar hensyn til jr.

Lar du sønnen din fortelle deg hva du kan si og ikke? Du er den voksne her, og den kompisen fortjente tilsnakk.

Anonym poster: 97a01176a336a23933a7e603434d1615

Skrevet

Han føler at det er mer ydmykende når jeg irettesetter kompisene hans enn å få sånne kommentarer som i dag ja.

Det er selvsagt ikke alt jeg lar passere, og spesielt hjemme hos oss holder jeg dem i ørene uansett.

Jeg tar hensyn til sønnen min, uten at jeg føler han bestemmer hva jeg skal si.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...