Gå til innhold

Oi, jeg er gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kom som et lite sjokk. Vi har ønsket oss nummer tre og dette er hyggelige nyheter, men jeg ble litt overasket. Utrolig egentlig for jeg tror vi hadde sex 2 g forrige måned eller noe.

Mye tanker her nå, særlig så gruer jeg meg til å fortelle det til svigemor og min far. De har nok ikke tenkt tanken på at det skulle komme enda en til i flokken vår:)

Jeg er veldig glad, bare litt satt ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, så kjekt :)

Skrevet

Gratulerer! Kjempekjekt med 3 unger! Eg har 3 gutter på 4,5 2,5 og 4 mnd! Travelt, men kjempekjekt!

Skrevet

Drit i hva andre sier!!! Er deres liv og deres nydelige barn :)

Skrevet

Gratulerer!!

Jeg forstår deg, at du er i sjokk. For vår del gikk det veldig fort også. Venter også nr 3.

Tok ut spiralen midt i aug, og tenkte at vi skulle begynne å prøve. Men ut i sept begynte så mange symptomer å melde seg at jeg bare måtte teste. Og ganske riktig - jeg fikk positiv test. Jeg fikk sjokk! De to forrige gangene har det ikke vært sånn! Men vi var jo selvfølgelig glade. :)

Håper du får et fint svangerskap, fiolfiol. :) Kos deg! :)

Skrevet

Tusen takk. Jeg går med smil om munnen og er veldig glad:) Jeg er enebarn selv så det å ha tre selv blir litt motvekt til å være alene.

Mamma syns det er kjempeflott at vi har lyst på fler så jeg er glad for det. Min far kan være så veldig fornuftig, men han er jo så glad i barna så han får jo en til å være glad i.

Det er bare jeg som kan gi dem barnebarn så da får jeg jo ta i litt :)

Har en av hver fra før. Har også en sa i 14. uke og lang prøvetid bak oss før førstemann, så har prøvd begge deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...