Gå til innhold

Angrer på graviditet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såååååå dårlig!!! Fungerer ikke i det hele tatt. Og er i uke 8 så har bare vært dårlig litt over en uke :( vet ikke om jeg holder ut flere uker nå. Og da begynner jeg å angre på at jeg absolutt ville ha flere barn. Klarer ikke være der fullt for datteren min på 2,5 og føler meg som en allerede elendig mamma. Alle vonde følelser kommer snikende. Vil bare at alt skal stoppe og klarer ikke se noe positivt.

Det eneste som hjelper mot kvalmen er å spise hele tiden. Og det har jeg store problemer med. Både fordi jeg ikke har lyst på noenting og fordi jeg har angst for å legge på meg mer enn jeg må :(

Så ja, kjeft på meg og få meg på rett bane. Er bare så sliten og lei :(

Anonym poster: 5461e22b5c7e9a69e29f256a80fe8584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle nesten tru det var jeg som skrev det innlegget. Men 4 uker til klarer du! Jeg er nå 27 uker å kom meg igjennom det. Du har barn fra før, du vet hvor fort tiden flyr :)

Har du ingen som kan hjelpe deg med og sysselsette datter di når du har det som værst?

Stå på, det går over! Dette er jo ikke en kronisk sykdom ;)

Skrevet

Tipper den angeren gir seg når kvalmen går over og du kjenner de første bevegelsene :)

Skrevet

Slik har jeg tenkt alle tre gangene, verst var det med nr 2 da måtte legges inn for å få intravenøst. Tror det er ganske normalt å føle slik, det er mye følelser og hormoner i sving, og når man da føler seg dritdårlig i tillegg... Ja da hender det man angrer på hele greia. Og det hjelper ikke høre at det vil bli bedre, for når man står oppi det så kan man ikke se det for seg. Men det blir bedre ;)

Skrevet

jeg hadde det slik fra uke 8 til 16. var helt folkevill, angret så jævlig. men plutselig endag våknet jeg opp å følte meg som meg selv igjen. det varte helt til uke 30, da fikk jeg svangerskapsforgiftning, å alt er bare slitsomt nå, heldigvis bare ei uke igjen til jeg blir satt i gang i uke 37. har angret igjen nå de siste 6 ukene, har konstant dårlig samvittighet for familien min, å at jeg ikke klarer å følge opp som en mamma skal :( var kanskje ikke mye trøst dette, men vi er i hvertfall flere i samme båt.... vi klarer det vi må!

Anonym poster: 6187a23d88417e28a8690ec659903b2d

Skrevet

For de fleste er kvalmen over når morkaken begynner å produsere hormonene - 4 uker til klarer du!

Ellers kan jeg fortelle deg at det er utrolig så fort man glemmer alle plager og pinsler så fort ungen har kommet ut :-)

Lykke til, dette greier du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...