Gå til innhold

Er jeg helt gal??? Bare griner...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld er det julebord på jobben.. plutselig ringer sjefen og ber meg lage 2 kanner kaffe... egentlig det minste problem, men greia er at jeg blir så kvalm av kaffe!!!

 

Så her ligger jeg å griner... Og griner og griner!!!

Orker egentlig ikke å gå i det hele tatt, eller å sitte der å være kvalm!

 

Er jeg helt på tryne? eller har flere hatt det sånn?

 

Anonym poster: e74a67477e73b1ab7dedba846c787fab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid og full av hormoner ja?

 

Kunne sjøl tute for den minste tingen. Særlig når jeg fikk parkeringsbot av alle tingen :P

 

Latterlig! Men kok kaffen, smink deg og kom deg på fest - å ha det GØY :D

Skrevet

Er du gravid er du normal.

Er du ikke gravid er du gal.

 

Anonym poster: 7f18c1aecf701fc6dc9fed0284eaf35e

Skrevet

Er selvfølgelig gravid;-) men føler meg gal likevel..

 

Anonym poster: e74a67477e73b1ab7dedba846c787fab

Skrevet

Du er nok mer overveldet av følelser og hormoner enn gal. Det går nok over etterhvert, hvis du ikke klarer å ta deg sammen så syns jeg du burde være hjemme og slappe av eller gjøre noe annet du har lyst til :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Kan du ikke bare si det? At kaffelukta gjør at du må spy, så du vil helst ta med noe annet til festen?

Skrevet

Be en venn om hjelp da vel. Det går sikkert fint. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...