Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 I kveld er det julebord på jobben.. plutselig ringer sjefen og ber meg lage 2 kanner kaffe... egentlig det minste problem, men greia er at jeg blir så kvalm av kaffe!!! Så her ligger jeg å griner... Og griner og griner!!! Orker egentlig ikke å gå i det hele tatt, eller å sitte der å være kvalm! Er jeg helt på tryne? eller har flere hatt det sånn? Anonym poster: e74a67477e73b1ab7dedba846c787fab
Gjest Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Gravid og full av hormoner ja? Kunne sjøl tute for den minste tingen. Særlig når jeg fikk parkeringsbot av alle tingen Latterlig! Men kok kaffen, smink deg og kom deg på fest - å ha det GØY
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Er du gravid er du normal. Er du ikke gravid er du gal. Anonym poster: 7f18c1aecf701fc6dc9fed0284eaf35e
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Er selvfølgelig gravid;-) men føler meg gal likevel.. Anonym poster: e74a67477e73b1ab7dedba846c787fab
Major HotLips Houlihan Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Du er nok mer overveldet av følelser og hormoner enn gal. Det går nok over etterhvert, hvis du ikke klarer å ta deg sammen så syns jeg du burde være hjemme og slappe av eller gjøre noe annet du har lyst til
Gjest Antarctica Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 Kan du ikke bare si det? At kaffelukta gjør at du må spy, så du vil helst ta med noe annet til festen?
Musemorbr / Skrevet 17. november 2012 #7 Skrevet 17. november 2012 Be en venn om hjelp da vel. Det går sikkert fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå