Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å komme på middager.. Trenger tips!

Anonym poster: 8287fd92bcfdb87808a93cfe599861d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir Løvestek med tilbehør :)

Skrevet

Aner ikke. Men kansje kyllingburger :-)

Skrevet

Appelsin, ingefær og chilli marinert ribbe med blomkålmos til :D

Skrevet

Klassisk biff med fløtepoteter soppstuing, rødvinssaus og smørdampende grønnsaker. Og med vin til :) Var det jeg hadde mest lyst på i dag, og siden det er min dag i dag bestemmer jeg ;)

Skrevet

Hjemmelaget pizza med grov og sunn bunn :)

Toppes med kjøttdeig, kylling, rødløk, paprika, pepperoni, skinke og ost.

Velbekomne :D

Skrevet

Klassisk biff med fløtepoteter soppstuing, rødvinssaus og smørdampende grønnsaker. Og med vin til :) Var det jeg hadde mest lyst på i dag, og siden det er min dag i dag bestemmer jeg ;)

Ikke glem å oppdater bloggen din før du begynner med biffen din da Alva. Kan ikke ha noe av at du gjør det i rødvinsfylla :D :D

Skrevet

Grøt nå. Så blir det bakt potet med biffstrimler, mais, agurk og kryddersmør i kveld.

Anonym poster: 565657fb9da871a58c368a0aa264fe9c

Skrevet

Ikke glem å oppdater bloggen din før du begynner med biffen din da Alva. Kan ikke ha noe av at du gjør det i rødvinsfylla :D :D

Hehe... Du sier noe der :P Drikker meg sjeldent full da, i hvert fall ikke når ungene er hjemme og sover. Jeg har ikke fått tid til å oppdatere bloggen skikkelig fordi jeg verken har hatt sjanse å ta så mye bilder eller så mye overskudd/tid nå da jeg egentlig sitter og skriver på eksamen (bare sniker meg til en liten pause nå ;) ). Men i kveld skal jeg ta fri fra eksamen og bare kose meg, litt feiring må det bli. Skal få oppdatert ut i neste uke :)

Skrevet

Hehe... Du sier noe der :P Drikker meg sjeldent full da, i hvert fall ikke når ungene er hjemme og sover. Jeg har ikke fått tid til å oppdatere bloggen skikkelig fordi jeg verken har hatt sjanse å ta så mye bilder eller så mye overskudd/tid nå da jeg egentlig sitter og skriver på eksamen (bare sniker meg til en liten pause nå ;) ). Men i kveld skal jeg ta fri fra eksamen og bare kose meg, litt feiring må det bli. Skal få oppdatert ut i neste uke :)

Godkjent. :D

Lykke til med eksamen :)

Skrevet

Kanskje pizza, hørtes godt ut. Da blir det kveldskos da.

Skrevet

tomatsuppe! Note to self; ikke la barna bestemme lørdagsmiddagen:p

Anonym poster: 78fb27375e128406563c9049cc3c7547

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg har lagd Shepards pie og håper den smaker godt. Er første gang jeg lager det ;)

Skrevet

Biff, fløtepoteter, grønnsaker og fløtesaus. Gleder meg til middag:)

Skrevet

Hjemmelaget pizza, igjen :P

Gjest Antarctica
Skrevet

Nå står samboeren i kjøkkenet sammen med femåringen og lager pølsehorn (innbakte grillpølser i grov hvetedeig) og skjærer opp grønnsaker å ha ved siden av. Nam nam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...