Gå til innhold

urettferdig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fire år har jeg lengtet, ventet, grått, vært misunnelig... og nå, overalt hvor jeg går, ser jeg mødre og fedre med små barn... og de ser så glade ut... hvorfor skal dette med å bli gravid være så urettferdig?

den ene blir gravid gang på gang, helt uønsket, og tar abort etter abort...

den andre går og venter og venter, og blir aldri gravid.

Den tredje har spontanabort/ma/ex.u/bo etter hverandre

den fjerde blir gravid på første forsøk hver gang, sliter aldri i svangerskapet, har ingen blødning....

vet ikke helt hva jeg vil med inlegget, men i dag føler jeg ihvertfall at det er litt urettferdig....

Anonym poster: 0ce3290205fbfd24cffeafa2b073735f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet er urettferdig og sånn er det bare

Anonym poster: cb45ff6a85707c251ea04511abd26d98

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er desverre sånn:( har ei venninne som har mistet 13 ganger, første gang ble vi gravide samtidig. Jeg har en sønn, det har ikke hun....sleit lenge med dårlig samvittighet:( jeg er en av de som blir gravid enten jeg vil eller ei...skulle ønske jeg kunne vært donormor for de vennene jeg har som sliter..

Håper lykken kommer til dere snart!

Skrevet

Dette har jeg fundert over også.

Jeg har blitt uplanlagt gravid 3 ganger og den ene vi planla satt på 1.førsøk. Jeg har også fått positive tester mange ganger, men har tydeligvis spontanabortert innen en uke på overtid.. Jeg er så fruktbar at jeg går på p-piller OG har spiral..

Min søster derimot, hun prøvde i årevis på å bli gravid. Hun miser og mister. Og da hun endelig fikk sitt barn så viste det seg at h*n mest sannsynlig har en hjerneskade. Barnet er nå 7 år, og de har prøvd på nr 2 i mange år, men det vil seg bare ikke..

Hadde det ikke vært for at det vil bli litt for nært for meg, så hadde jeg tilbudt å bære fram et barn for dem. Er utrolig hvor urettferdig dette er for de som prøver og prøver :(

Anonym poster: 6dd1301553513f8419d82542caa0b475

Skrevet

jeg er i flere av kategoriene jeg da...

jeg ble gravid på p-piller, tok abort...

ble prøver 5 år etter aborten, da hadde jeg en ex.u, 1 S.A og vi har hatt 5 insett av prøverør....

så tanken på å starte på p-pille og slurve litt igjen har slått meg.. hehe... desverre så er dette urettferdig, og det er ikke lett å leve midt i det, hverken for den ene eller den andre....

Skrevet

Det som er urettferdig er at mange som aldri sku hatt barn får barn uten problemer og de som sliter og ikke blir gravide har fortjent aller mest å få barn!! Men jeg mener ikke alle;) skriver derfor mange..

Anonym poster: 57fc419ff41a5faefac9a2dd86a98860

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...