jomfru1964 Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Er 14 år siden jeg hadde baby.Og hadde vært fint med litt innspill fra mer oppdaterte småbarnsmødre:-)) Er det stor forskjell?
Mango86 Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Hiver meg på tråden din for dette lurer jeg også på! Har oppfattet det som pampers er tilsatt noe lotion som mange små romper kan bli "avhengig" av eller reagere på? Mens libero går fortere lekk? Er ikke sikker altså, så håper noen erfarene kommer på banen
Gjest Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Bruker Libero, da jeg synes de har bedre passform til den minste
Vanililla Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Pampers, uten tvil!!!! Ingen over ingen ved siden. De er lette og behagelige og holder alltid tett. Libero er mye stivere og har oftere opplevd lekkasje..
*Kengumamma* Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 Libero uten tvil. Pampers inneholder lotion, og jeg vil ikke tilføre babyen mer kjemikalier enn nødvendig.
Gurine og gulla Skrevet 17. november 2012 #7 Skrevet 17. november 2012 Pampers til nyfødt og libero når de begynner på 3er bleiene. Pampers er veldig myke å gode, men når de blir litt større så lukter de tiss med en gang d kommer en liten dråpe urin i den.
Cmyk Skrevet 17. november 2012 #8 Skrevet 17. november 2012 Kommer helt an på ungen. Noen passer libero bedre, andre passer pampers.
Zora-okt10+jun13 Skrevet 17. november 2012 #9 Skrevet 17. november 2012 Libero. Her fikk mini knallröd stump av Pampers.
Neffi78 Skrevet 17. november 2012 #10 Skrevet 17. november 2012 Pampers til nyfødt og libero når de begynner på 3er bleiene. Pampers er veldig myke å gode, men når de blir litt større så lukter de tiss med en gang d kommer en liten dråpe urin i den. Er helt enig med deg;)
Squirrel79 Skrevet 17. november 2012 #11 Skrevet 17. november 2012 Pampers her i gården. Vi forsøkte Libero på mini, men da lakk det gjennom hele tiden. Har hørt flere med gutt som har hatt samme problemet. Så blir pampers på nestemann og.
Snuppelupp1988 Skrevet 17. november 2012 #12 Skrevet 17. november 2012 Pampers som nyfødt, libro når de må over på 2 eller 3 bleiene
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 17. november 2012 #13 Skrevet 17. november 2012 Jeg brukte bare libero til eldstejenta som nå blir 7 og hadde aldri problemer, min venninne sverger til pampers for hun mener den er mykest. Men nå til eldtstemann bruker hun billig bleier og sier de er like gode
Lucia67 Skrevet 17. november 2012 #14 Skrevet 17. november 2012 Har brukt Libero på alle 4 og har vært kjempefornøyd med de.
Tina-30 Skrevet 17. november 2012 #15 Skrevet 17. november 2012 Den dårligste bleien av de alle er Pampers.Myk og fin men ALT for tynn.Den eneste bleia sønnen min tisset rett igjennom.Libero,first price og coop er mye bedre.
pip pip Skrevet 17. november 2012 #16 Skrevet 17. november 2012 Bruker pampers. Har brukt libero innimellom, men hun blir ofte rød i lysken av libero
Rediken Skrevet 17. november 2012 #17 Skrevet 17. november 2012 Lille jenta var reagerte på libero når hun var 0-2 måneder, hun ble knallrød. Så da var pampers best.. Når hun har blitt eldre har vi gått over til firstprice sine...
Amedillo Skrevet 17. november 2012 #18 Skrevet 17. november 2012 Jeg ska begynne med libero, så får vi se om de er godkjent. Brukte de på jenta mi da ho var baby, men det er 7 år siden
Fomle84 Skrevet 17. november 2012 #19 Skrevet 17. november 2012 Eldste mi reagerte også på libero. Så her går d i pampers, har sansen for active fit bleiene. Aldri hatt problemer med lekkasje. Synes libero er så klumpete.. Men dette er en evig diskusjon... Smak og behag..
jomfru1964 Skrevet 18. november 2012 Forfatter #20 Skrevet 18. november 2012 Takk for mange gode råd:-) Ser jo at det ulike erfaringer!Tror jeg skal kjøpe en pakke med pampers til nyfødt.Libero sin har jeg allerede i hus,da jeg fikk det i Libero sin Babybox:-) Så ser jeg hva som funker best på lillegutt!
Phlocs Skrevet 18. november 2012 #21 Skrevet 18. november 2012 Coop sine. Best i test og billige Ellers bruker vi tøybleier.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. november 2012 #22 Skrevet 18. november 2012 Libero uten tvil. Pampers inneholder lotion, og jeg vil ikke tilføre babyen mer kjemikalier enn nødvendig. Signerer og legger til at Daniel fikk store sår, blemmer og sopp av pampers etter bare å ha brukt den ett par timer. Jeg slet i 2-3uker md å få bukt på problemet! Det var ille og intenst, for ikke snakke om vondt å se på :/ Nei, holder meg til Libero. Dårlig passform er en ting - unødvendig lotion en annen. Jeg velger rett og slett libero, for passformen er ikke all verden i lengden.
Frufluffy Skrevet 18. november 2012 #23 Skrevet 18. november 2012 Mine har tålt pampers best. Har brukt libero nyfødt så pampers nyfødt 1 og 2. Deretter libero str 3 så pampers videre. Det fordi de er ulike i størrelsene. Særlig minste min var for liten til pampers i starten.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 19. november 2012 #24 Skrevet 19. november 2012 Dette er nok veldig smak og behag! Men jeg sverger til pampers, libero er uten tvil de VERSTE bleiene JEG har vert bort, de blir så sinnsykt harde og svære år de er tissevåte. Helt grusomme!
TullHøna Skrevet 19. november 2012 #25 Skrevet 19. november 2012 Har brukte vi pampers som nyfødt, syns de hadde best passform da. Libero ble for store, stive og klumpete. Etterhvert byttet vi til libero og brukte det resten av beieperioden. Nå vurderer jeg sterkt tøybleier, men sliter litt med å få mannen med på den tanken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå