Gå til innhold

Kan noen lære meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

å bare sitere litt fra innlegg?

Sparer jeg bare start og stopp i innlegg jeg siterer fra?

Fint om jeg får det inn med teskje hehe

 

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å bare sitere litt fra innlegg?

Sparer jeg bare start og stopp i innlegg jeg siterer fra?

Fint om jeg får det inn med teskje hehe

 

På forhånd takk

 

Nå du trykker "svar" etter et innlegg, kommer det innlegget opp i kommentarfeltet. Du kan fjerne alt mellom "quote"'ene. Og ikke fjern name-namestamp osv. Altså koder osv. Men det som den personen du siterer fra har skrevet. Om bare ønsker å sitere en setning feks.

 

Anonym poster: 97f8e4a8442c12c11270845c7607d427

Skrevet

Hvis du ser nede til høyre så står det Svar :) Trykk på den :)

Skrevet

Spar start og stopp og fjern det du ikke skal ha med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...