ellen-propellen Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 å bare sitere litt fra innlegg? Sparer jeg bare start og stopp i innlegg jeg siterer fra? Fint om jeg får det inn med teskje hehe På forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 å bare sitere litt fra innlegg? Sparer jeg bare start og stopp i innlegg jeg siterer fra? Fint om jeg får det inn med teskje hehe På forhånd takk Nå du trykker "svar" etter et innlegg, kommer det innlegget opp i kommentarfeltet. Du kan fjerne alt mellom "quote"'ene. Og ikke fjern name-namestamp osv. Altså koder osv. Men det som den personen du siterer fra har skrevet. Om bare ønsker å sitere en setning feks. Anonym poster: 97f8e4a8442c12c11270845c7607d427
BikkjeBisk Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Hvis du ser nede til høyre så står det Svar Trykk på den
Gjest Ziva Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Spar start og stopp og fjern det du ikke skal ha med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå