Gå til innhold

Er det noen som har prøvd BB-cream fra Loreal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den virkelig så fantastisk som reklamen gir uttrykk for?:)

Anonym poster: 7d73d19bc75536d520f43a88cbe5d632

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Dekker og gir en fin og jevn solbrun hud,selv var jeg skeptisk. Nå elsker jeg den!

Skrevet

Bare ideen om at alt nå skal bli så meget bedre fordi alle produsentene kaller kremene BB setter meg i boikott-modus.

Skrevet

Mulig jeg må kjøpe og teste i dag;)

Hehe det er så mangt man kan irritere seg over sug lut:))

Skrevet

Mulig jeg må kjøpe og teste i dag;)

Hehe det er så mangt man kan irritere seg over sug lut:))

Blir ikke irritert, bare trassen.
Skrevet

Har ikke så mye tro på alle de kremene der. Huden min får gjøre som den selv vil, som den alltid har gjort.

Skrevet

Har ikke lyst på brun hud, så nei.

Anonym poster: 9946f62423f4535375abdba8db24155c

Skrevet

Huden skal IKKE bli solbrun med en bb-cream, da har du valgt feil farge! ;p Jeg er veldig fornøyd med den, den dekker bra "rødblusset" hud, samtidig som man ser veldig naturlig ut! Ser ikke ut som man har tjukt med sminke på seg, og blir heller ikke blank i huden, noe som vanlig foundation kan gjøre.. Med en god bb-cream skal man egentlig kunne droppe dagkremen da det er fuktighet i den, men jeg anbefaler å bruke litt dagkrem under likevel. Ihvertfall i nå i vinterhalvåret :)

Skrevet

Huden skal IKKE bli solbrun med en bb-cream, da har du valgt feil farge! ;p Jeg er veldig fornøyd med den, den dekker bra "rødblusset" hud, samtidig som man ser veldig naturlig ut! Ser ikke ut som man har tjukt med sminke på seg, og blir heller ikke blank i huden, noe som vanlig foundation kan gjøre.. Med en god bb-cream skal man egentlig kunne droppe dagkremen da det er fuktighet i den, men jeg anbefaler å bruke litt dagkrem under likevel. Ihvertfall i nå i vinterhalvåret :)

Jeg vil ikke ha NOEN farge i ansiktet, så tror ikke det er noe for meg uansett altså :)

Skrevet (endret)

Nei, da holder det vel lenge med en god fuktighetskrem da ;) (Får av en eller annen grunn ikke svart med quote...)

Endret av Millamelis
Skrevet

Nei, da holder det vel lenge med en god fuktighetskrem da ;) (Får av en eller annen grunn ikke svart med quote...)

Men takk for svar, fikk oppklart mye av det jeg lurte på :)

Skrevet

Jeg liker den veldig godt ! Lett å ta på og et naturlig resultat !

Skrevet

Mulig et dumt spørsmål.... men hva står BB for i disse kremene? Hva er forskjell på disse og lignende produkter.

Fordi jeg er nysgjerrig har jeg spurt på to parfymerier og ingen kunne svare! Alle bare snakket om hvor gode de var, uten å kunne forklare meg hvorfor. Jeg kjøpte ikke.... ;)

Må si jeg er enig med luten... rart om alle produsentene plutselig skal ha funnet opp noe helt nytt og revolusjonerende akkurat på samme tid. Salgstriks?

Anonym poster: 1c8d1c821cad1355eb82778f871a9a78

Skrevet

Har'n! Og Liker'n! Synes foundation dekker for mye, vil ikke ha "maske" . Midt i blinken for meg uten problemhud, men som liker å jevne ut litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...