Gå til innhold

Gammel flamme!! huff..


Anbefalte innlegg

Skrevet

<p>Ja, nå har jeg gjort noe som får det til å knytest i magen min.

 

I går hadde jeg en facebok samtale med en gammel kompis, kanskje "pulevenn", hvis vi kan kalle det det. Det har aldri vært noe romanse mellom oss. Men vi har hatt masse arti ilag å mange fine samtaler. Da jeg ble sammen med mannen min (for ca6år siden) så brøt vi all kontakt, mannen min var ikke så begeitret for denne vennen min.Men, jeg har savnet han. Ikke sexen eller slik, for jeg og gubben har fantastisk sex :D.

 

Men savner disse samtalene jeg og han vennen min hadde. Savner vennskapet.Så i går tok jeg kontakt med han. Han ble glad for det å sa at han hadde tenkt mye på meg i disse årene. Men at han skjønte hvordan mannen min følte det. Jeg hadde drukket ei flaske vin, samtalen ble etter hvert viklet inn på det forholdet vi hadde før, både sexen og alt. Men jeg sa at jeg elsket virkelig mannen min (å det gjør jeg) men likte å mimre tilbake på gode minner.

 

Så, jeg er kjemperedd for at mannen min har sett denne samtalen. Han er på dagskift nå, men så at han har vært på datamaskinen i natt. jeg vil spy. han kommer til å bli dritsint, å det har han vel forsåvitt rettem til. Men jeg føler jo ingenting for denne mannen, hvertfall ikke som har med sex, romanse og forhold og gjøre.

Han VAR min venn, en vrkelig god venn som jeg kunne snakke med.

 

åååh..

Anonym poster: cbcb877437c037de3b401a1a9949dc62

 

 

Anonym poster: cbcb877437c037de3b401a1a9949dc62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri lurt å ta kontakt med gamle flammer, og især hvis man "savner" dem. Du setter bare dine egne tanker enda mere i spinn nå når du har åpnet kista.. Og som du sier, så tror jeg han vil bli veldig lei seg hvis han ser den samtalen. Jeg ville iallefall blitt superlei meg :/

Skrevet

Synes kanskje du burde fortelle mannen akkurat hva du har fortalt her. Hva med å la mannen din treffe kompisen? Det kan kanskje lette litt på sjalusien :)

Skrevet

Synes kanskje du burde fortelle mannen akkurat hva du har fortalt her. Hva med å la mannen din treffe kompisen? Det kan kanskje lette litt på sjalusien :)

 

Ja, må prøve å snakke med han.

Det er ikke så lett, men også kanskje bare greit, han bor 20-30 min unna her :)

 

Anonym poster: cbcb877437c037de3b401a1a9949dc62

Skrevet

Synes kanskje du burde fortelle mannen akkurat hva du har fortalt her. Hva med å la mannen din treffe kompisen? Det kan kanskje lette litt på sjalusien :)

 

Ja, må prøve å snakke med han.

Det er ikke så lett, men også kanskje bare greit, han bor 20-30 min unna her :)

 

Anonym poster: cbcb877437c037de3b401a1a9949dc62

hoho.. ikke min. Men MIL :P

 

Anonym poster: cbcb877437c037de3b401a1a9949dc62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...