Gå til innhold

UL viste baby med SUA... erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Fikk påvist at babyen i magen har SUA (single umbilical artery) på UL i uke 18. Noen som har opplevd det samme og vil dele sine erfaringer med dette?

Anonym poster: 509c2a2388ae347c2faad1a7e8322898

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er jeg som er HI, var egentlig ikke noe poeng med å legge dette inn som anonym, postet et lignende innlegg under forumet "etter fødselen" - tenkte flere ville lese det her. Uansett, rart å se at når jeg var anonym så var jeg plutselig superbruker med nesten 300.000 innlegg!(?) Har ikke skrevet så mange altså;)

Endret av hanneli
Skrevet

Det er jeg som er HI, var egentlig ikke noe poeng med å legge dette inn som anonym, postet et lignende innlegg under forumet "etter fødselen" - tenkte flere ville lese det her. Uansett, rart å se at når jeg var anonym så var jeg plutselig superbruker med nesten 300.000 innlegg!(?) Har ikke skrevet så mange altså ;)

Det er jo fordi "anonym" er en og samme bruker. Alle som poster som anonym får samme "brukerstatus".

Skjønner:) takk for oppklaringen!

Skrevet

Det er vanligere enn man tror, men ikke direkte farlig. Du blir fulgt opp litt ekstra regner jeg med. De bør passe på at den ene arterien virker, for hvis den streiker har man ikke noen backup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...