Gå til innhold

Hjelpes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beit meg på innsiden av underleppen i går og kjente at den begynte å bli litt hoven utover kvelden. La meg i den tro at den lille hevelsen ville forsvinne i løpet av natten. Men våknet i dag og kjente at hevelsen var blitt mye verre. Den ene siden av leppa har omtrent doblet i størrelse jo! Er dette noe jeg trenger å være engstelig for, eller vil det bare forsvinne av seg selv etterhvert? Er ikke første gang jeg har klart å bite meg i leppa, men det er helt klart første gang den har blitt så hoven:O

Anonym poster: e5b62895fb111eb8aaa78b836b35341b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke farlig, kan være du bare har fått litt bakterier i såret. Ta deg en tur på apoteket, kjøp noe som heter Corsodyl/Corsodaily eller noe sånt (reseptfri). Det er veldig bra bakteriedrepende.

Sønnene mine kræsja i hverandre og den ene sprakk innsiden av leppa si. Så ut som han hadde vært i boksekamp. Tannpleieren vår anbefalte Corsodyl (eller hva det nå het) og det funket bra. Så verdt et forsøk?

God bedring :)

Anonym poster: 13d77c7988e0f2699a85f8ae84c281cf

Skrevet

Takk skal du ha:) fant ut at vi hadde ei sånn flaske stående på badet, så håper den vil gjøre susen. Leppa mi har ikke blitt noe bedre siden jeg sto opp. Har en stor hvit flekk på innsida av leppa og det ser egentlig ut som jeg har vært i slåsskamp:P

Anonym poster: c6cb19a68e3bd38f6ea84522d8b61895

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...