Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre! Kjæresten min er tidligere narkoman, men har ryddet opp i fortiden sin og fått livet på rett kjøl. Noe jeg er veldig stolt av! Når jeg ble kjent med han for 2 år siden måtte jeg finne meg i mye løgn, da han var temmelig skakkjørt. Jeg satt foten ned og sa, enten får du velge meg eller rusen! Han tok valget og valgte meg og flyttet med meg til hjemstedet mitt. Nå har han vært fusfri i 1 og 1/5 år, noe som egentlig ikke er lenge med tanke på hvor langt nede han var! Han går på dps og har samtaler med en som vet alt om rus. Forrige helg var han hjemme på hjemstede sitt og skulle jobbe. Når han kom hjem igjen forteller han at han hadde truffet en av sine gamle venner på butikken, og han hadde vist så vondt (han er fortsatt narkoman) Jeg sa klart ifra at siden vi venter barn i Februar, så skal han ikke ha noe med gamle kjente og gjøre! Han blir forbanna, men når samtalepartneren han på dps sier det samme så går det litt inn! Jeg spør han om han har hatt noe kontakt med denne gamle kjente eller gitt han penger, og kjæresten min brånekter! Hele uka har jeg hatt en dårlig følelse, helt til i går da jeg sjekket mobilen hans! Da finner jeg ut at han har sendt denne gamle kjenningen meldinger, det viser seg at han har gitt han 3000 kr også! Herregud vi venter barn sammen, hva med og kjøpe noe til sønnen han venter? Da jeg konfronterer han med dette, ser han totalt likegyldig ut, Jeg er i sjokk og skikkelig skuffet! Han svarer meg at, det er jo bare penger og han skulle hjelpe denne kjenningen med forlovelse ringer På toppen av det hele oppfordret han denne kjenningen som fortatt er stoffmisbruker at og få barn det er nok løsningen! Er det mulig og være så kort tenkt, få et lite uskyldig barn inn i en rocket tilværelse? Så hva gjør jeg, kaster han ut eller finner meg i løgnene? Anonym poster: 61cb1dfcf1526bba299e836a1d0dcab7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Bruker ikke si dette, men for guds skyld, KAST HAM UT!!! I går! Anonym poster: a6805536fabbf12581b44efe85f4b3bc
.....oceana...... Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Tror nok at du innerst inne vet svaret selv, vist du går dypt nok inni deg og tenker på hva som er best for dere og barnet. Lykketil
Snuppelupp1988 Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 For kan si det som det er at når en narkoman har blitt rein så er dårlig samvittighet for sine gamle venner noe som er der. Er sikkert det han sliter med kanskje? Snakker bare fra min erfaring som har en samboer som har vært narkoman selv (rein nå). Men som hun sier over her, du må jo tenke på deg selv og barnet først, løgner kan altids gjøre noe med så ville nok prøvd å få en samtale der dere begge kunne vært med Hadde vært værre hvis han havnet utpå igjen, men han hjalp jo bare en venn. Selv om man har kontakt med kjente så betyr ikke det at man havner tilbake i gamle vaner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå