Gå til innhold

Tykktarmskreft!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med tykktarmskreft?

Svigermor (som har hatt brystkreft for 5 år siden) fikk diagnosen tykktarmskreft i sommer. Hun er igang med behandlingen og foreløpig ser det ut til å gå bra.

I dag fikk svogeren min også beskjed om at han har tykktarmskreft (han er gift med søstera til mannen, så ikke arvelig belasta).

Vet ikke helt hvordan vi skal hjelpe til nå, svigers inviterer vi på middag av og til. Men svoger og svigerinne har 3 unger, hva hadde dere satt pris på av hjelp og avlastning? Tenker at det er vi som må hjelpe til hos svigerinne og svoger nå, kan jo ikke forvente at svigers skal hjelpe til når hun også er syk.

Tips og råd til hvordan vi kan gjøre hverdagen deres lettere mottas med takk.

Anonym poster: 9cceca0b0d7285303e448e5fda033431

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring, men tror nok at hjelp til pass av barna vil bli tatt godt i mot. Får han cellegift? Da kan de jo ofte bli veldig sliten og dårlig så hjelp med barna Tror jeg er en fin hjelp.

Skrevet

Jeg er selv syk med tarmkreft. Vi har fått hjelp til barnepass, sånn at vi kunne gå på kino, ut å spise, ol. Hvis kan er veldig sliten av behandling er det skikkert kjekt med barnepass sånn at han kan slappe skikkelig av. Og av erfaring vet jeg at partner også blir sliten... Spesielt hvis de har tre barn, vi har bare ett.

Anonym poster: 369caacd8cd12e81caaf167d87dd21a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...