Gå til innhold

Jeg var utro med en 19 år eldre mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke sammen med han jeg var utro mot nå, det sier seg selv, pga ingen følelser. Ingen andre enn meg og elsker vet noe. Men denne elskern ga meg en tankevekker, jeg kunne få det mye bedre alene. Uten å komme sur hjem, og vaske og ordne for en jeg ikke orket å se på samme tv med. 3 året som singel, helt nydelig.

Hadde mine nydeligste døgn med denne mannen, en natt i roma, en natt i riga, flere netter på båten hans. Spennende. Den beste elskern noensinne! Skulle ønske han fikk vite at jeg syntes det. Må bare nevne at han var ikke i forhold!

Og jeg er HELT sikker på at MANGE av dere vet hvem han er! Tihi ;)

Anonym poster: f17eec34caa0892088c97cb10518acfb

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Og du vil? Oppfordre andre til å gjøre det samme da eller?

Skrevet

HAHAHHAHAAH syns det stod "en natt i ROMPA"... Ler så jeg dauer..

Skrevet

Vel, gamlinger skal jo også ha seg litt.

Må ikke fnyse av god gammel årgang. ;)

Skrevet

Er det nå vi skal begynne å mase og be om at plis, plis, PLIIIIIIIIS hinter om hvem det er? Regner med det er derfor du skrev den siste setningen, for å få oss nysgjerrige?

Anonym poster: f82d771a96a09b485c6a8f14a8a0e244

Skrevet

Vel, gamlinger skal jo også ha seg litt.

Må ikke fnyse av god gammel årgang. wink.png

Det er de eldste bukkene som har de stiveste horna :P
Skrevet

Bør vi legge vekt på Tihi-et?

I så fall foreslår jeg Chris O'Neill :P

Skrevet

Ja, etter 4 år med verdens kjedeligste og lateste mann, som gratulerte meg med dagen - på sin eksdames bursdag (helt forskjellige datoer)..

En som "glemte" å hente megpå jobb, da han fikk bruke min bil på jobb, en som la møkkete sokker nederst i sofaen hver kveld, en som aldri ryddet inn pålegget/brød/jucie etter han hadde spist... jeg var en vandrende rydderobot! som han trodde han kunne fylle med sure sokker!

Jeg er heldig som fikk den muligheten - livets puff! hadde jeg ikke fått puffet, hadde jeg blitt værende av gammel vane.

Og jeg flyttet inn til storbyen, kjøpte min egne leilighet (liten, men helt min egen, uten sure sokker flytene), bygde på utdannelsen, tok et stort steg i arbeidslivet, fikk mye tid til venner, kunne være med guttevenner, uten å bli maset på, date kjekke menn! Den tiden er forbi, på jobb møtte jeg mannen jeg er gift med, og vi er en familie på snart 5!

Så ja - anbefaler andre det ;) tenk at denne eksen kunne stått i veien, for dette - livet mitt :) Min korte, og beste hete romanse var den beste starten jeg kunne ha :)

Skrevet

Navnet hans begynner på S!

Anonym poster: 39e234a9eb96afe669fb57ac3c01d3e7

Skrevet

Navnet hans kan begynne på hva som helst for min del, kjenner jeg.

Skrevet

Er ikke interessert i å røpe hvem.

Skrevet

Hørt den historien der før :-P

Skrevet

Poenget her er ikke hvem, men hvordan... Hvordan jeg hadde det. Hvordan jeg hadde verdens beste netter. Hvordan jeg fikk det. Hvordan jeg har det nå.

;) ;)

Skrevet

Steve Cook?

Skrevet

Ja, etter 4 år med verdens kjedeligste og lateste mann, som gratulerte meg med dagen - på sin eksdames bursdag (helt forskjellige datoer)..

En som "glemte" å hente megpå jobb, da han fikk bruke min bil på jobb, en som la møkkete sokker nederst i sofaen hver kveld, en som aldri ryddet inn pålegget/brød/jucie etter han hadde spist... jeg var en vandrende rydderobot! som han trodde han kunne fylle med sure sokker!

Jeg er heldig som fikk den muligheten - livets puff! hadde jeg ikke fått puffet, hadde jeg blitt værende av gammel vane.

Og jeg flyttet inn til storbyen, kjøpte min egne leilighet (liten, men helt min egen, uten sure sokker flytene), bygde på utdannelsen, tok et stort steg i arbeidslivet, fikk mye tid til venner, kunne være med guttevenner, uten å bli maset på, date kjekke menn! Den tiden er forbi, på jobb møtte jeg mannen jeg er gift med, og vi er en familie på snart 5!

Så ja - anbefaler andre det ;) tenk at denne eksen kunne stått i veien, for dette - livet mitt :) Min korte, og beste hete romanse var den beste starten jeg kunne ha :)

Eg skjønner kva du meiner! Årgangsvin er bedre enn den laget på umodne druer.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Utro svin er i mine øyne alltid utro svin. Avslutt forholdet før du leker deg med andre. Hvis du trenger "puff" for å komme ut av dårlig forhold UTEN vold, trusler og annet som kunne stå i veien for brudd, så eier du dessverre lite selvrespekt og verdighet. Og attpåtil skryte på et mammaforum som en 14-åring og hinte slik at kaanskje noen blir interessert i å vite hvem det er. For meg spiller det ingen rolle om det er Hugo Bjarne fra nærmeste spritsjappa eller Petter Stordalen du var utro med, utroskap er utroskap, uansett hvem elsker er.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Steve Cook?

hehehehehe :D

Skrevet

Svenske kungen?

Anonym poster: 7b39ea0c19187626531b8d94a83e7abe

Skrevet

Poenget her er ikke hvem, men hvordan... Hvordan jeg hadde det. Hvordan jeg hadde verdens beste netter. Hvordan jeg fikk det. Hvordan jeg har det nå.

wink.pngwink.png

Du la deg på rygg og lot beina skille lag. Piece of cake.

Skrevet

Svenske kungen?

Anonym poster: 7b39ea0c19187626531b8d94a83e7abe

Haha, var det jeg tenkte og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...