Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Kjenner jeg er SÅ GLAD for at jeg har en jobb som er så fleksibel at jeg kan ta ut alle dagene i romjulen, hele påskeuka, avspasere når det passer for å følge unger til lege ect uten at det byr på problemer. Som betyr at barna OGSÅ kan ha fri disse dagene...... Utdannelsen var jammen verdt hver eneste krone for å slippe å tenke på inn- og utstempling, skift og kveldsarbeid....... Anonym poster: c7b779884af3f2c71e6807e7219a3131
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Joda, ser den, men man kan ikke velge yrke utfra fridagene synes jeg. Det er flere arbeidsdager enn fridager og man skal gjerne ha en jobb man trives med når man er på jobb også. Problemene er heller ikke større enn man gjør dem til, at jeg jobber skift gjør at jeg har fridager midt i uka og jeg har late morgener hvor jeg begynner sent på jobb, dette kommer også barna tilgode. Selv om jeg skal jobbe tre dager i romjulen skal faktisk ungene mine ha fri hele uker, for mannen min har noen fridager og bestemor stiller som barnevakt Anonym poster: 3f1b8958a9b20db5c65823122a32e023
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Fri hele jula her også, jobber i bhg, og den har stengt:) Anonym poster: 7485ce7acdc0c1f0ac05f6a8a839f3aa
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Jeg jobber hele romjula, det gjør jeg alltid. Men barna skal være hjemme, det er de alltid. Meg og min mann jobber turnus, så her er det somoftes noen i huset hele tiden,meg og min mann møtes litt i døra bare noen dager. Til vanlig jobber vi litt samtidig, men i romjula bytter vi litt vakter slik at det er noen hjeme. Jeg har en jobb det ikke er vanskelig å bytte litt. Det er jeg veldig glad for, for nå i desember skjer det så mye i barnehage og skole, både på dagtid og kveldstid. Så jeg har mulighet til å bli med på veldig mye. Ungene syns et er kjempe stas når jeg kan bli med på slikt. Bare et å bli md når de skal i kirken, har i år en datter som skal spille der også med korpset så det blir ekstra stas. Være med og hjelpe til på julelunsj på skolen også, det var kjempekoselig når jeg gjorde det i fjor. Anonym poster: 68d2f9b98c0ca2b518ecaf72197265c7
2barns mor Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Jeg skal jobbe to dager i mellomjula, men da er mannen hjemme. Vi har aldri hatt barna i barnehage når det er jul, vi har vært heldige synes jeg - for det er alltids de som MÅ ha barna der av ulike grunner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå