Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Blir så inspirert av disse juletrådene jeg:) det koseligste syns jeg er å høre om hvordan dere andre feirer jul, og derfor lurer jeg nå på om noen av dere har noen tradisjoner for romjula/nyttårsaften? For min del har det vært pinnekjøttmiddag hos bestefar 1.juledag, med verdens beste kålrotstappe. 2.juledag bruker vi å være hos tante og onkel og på 3.dagen er det ofte juletrefest. På nyttårsaften er det litt forskjellig, men jeg syns det hyggeligste er å være med familie og spise god mat og ha på fine klær, spille spill og se på raketter, og så avslutte kvelden med gløgg. Hva med dere andre? Anonym poster: e83ec66cd468a4be4767f4cf0fb0873a
Gjest Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Julaften .----> hjemme 1.dag ------> koldtbord hos foreldrene mine Deretter ut med venninner. 2.dag ---- > Middag hos svigers Nyttårsaften ----> Alltid sammens med andre som har barn, eller jobber :/
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 23. des - kos med samboeren etter barna er i seng. 24. des - grøt hos svigers så middag hos enten svigers eller min far. Alltid kalkun 25. des. - middag hos svigers. Varer heeeeele dagen. 26. des - middag hos faren min eller hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå