Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Ja, enda et av disse innleggene, men jeg er veldig usikker på om legen kan hjelpe meg. Jeg er så utrolig sliten, sovner kl 21 på kvelden sleper meg ut av sengen kl 6 og sovner på sofaen på ettermiddagen itillegg. Er like trøtt hele tiden og klarer ikke å få nok søvn. Alt som ligner overskudd og energi har forlatt meg sakte, men sikkert. Den siste måneden har jeg slitt med kvalme. Etter at jeg spiser eller drikker blir jeg kvalm, kaster ikke opp jeg blir bare uvel. Har hodepine hver dag og mister masse hår. ( aner ikke om det har noe med noe som helst egentlig) Jeg har en krevende jobb med masse problemer som det aldri ser ut til å bli noe løsning på, har aktive barn og står midt i en slitsom skilsmisse. Jeg har kuttet ut veldig mye allerede i håp om å finne igjen noe overskudd, så jeg kan nesten ikke kutte ut mer. Jeg føler ikke at det er noe galt med kroppen min og tror ikke jeg er deprimert. Har prøvd kosttilskudd og andre remedier uten at det har hjulpet. Har prøvd å skjerpe meg siden i vår, men jeg blir bare verre. Er det noe legen kan hjelpe meg med eller må jeg bare fortsette å bite tenna sammen? Anonym poster: b94a39934b8e3891bd7240ae73f5d51b
Gjest ________ Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Gå til legen å ta en graviditetstest
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Jeg hadde absolutt gått til legen. Det kan være stress, det kan være du mangler vitaminer eller noe også. Ofte kan det være enkle ting som gjør hverdagen bedre. De er der for å hjelpe
LuksusLiv Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Dette bør du gå til legen med ja. Skal ikke begynne å spekulere i hva det er som kan feile deg, men jeg tror nok en lege kan finne ut av det. God bedring.
Gjest Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Har du sjekket deg for lavt stoffskifte? Var sånn jeg òg, føre diagnosen kom.
Musemora Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Ta stoffskifteprøver. Ugreie i stoffskifte kan gi utrolig mange forskjellige symptomer. Og enkelt å bekrefte/avkrefte med blodprøver.
PintSizedDictator Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Ta en tur til legen ja. Det høres ut som du mangler bla. jern. Lykke til og god bedring. Er grusomt å ha det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå