Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Hadde solgt gullet ditt bak din rygg for og kjøpe seg ny tlf. Voksen mann Anonym poster: 32e8beab8d930fca579204a288ffc9ee
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Å hjelp! Tja.. Solgt det kjæreste han har uten å gi beskjed og kjøpt en stripper. Mannlig sådan. Og bedt han opptre form tv'n midt i gullrekka:) Anonym poster: dba550d9150edc3a9a324eb72f1522bb
håperpåvinterbarn Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Tatt en alvorsprat med mannen om "mine" og "dine" ting...... Merkelig adferd fra en voksen mann.
Elsker livet Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Hahaha, gullet mitt? Nei, jeg vet ikke. Hadde begynt å lure på hvorfor han hadde et behov for bli kvitt noe gull. Kan vel betale med penger, så vidt jeg vet er det fremdeles penger som er enklest å betale med. Og i tillegg bak min rygg, nesten som et tyveri. Det ble hele ble vel surrealistisk.
BikkjeBisk Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 Oj... Jeg vet ikke hva jeg ville gjort. Rasende kan jeg vell mildt sakt si. Vitner kanskje om liten IQ. Og hadde mannen min vært så dum hadde jeg lurt på om jeg ville virkelig ha en slik dum mann, antagelig ikke...
LuksusLiv Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 Det høres så utenkelig ut at jeg faktisk ikke klarer å forestille meg det engang! Det hadde ikke skjedd.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #10 Skrevet 16. november 2012 Hadde dere virkelig politianmeldt mannen deres? Tror jeg ikke på. Anonym poster: 772820d6d8d2d65f440d1c57878cf691
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Dette er hi, jeg har ikke opplevd dette selv jeg hørte noen på budene i dag i tlf klage he he. Jeg tror ikke jeg hadde klart og anmeldt mannen min men Det blir som utroskap Anonym poster: 0ae4523e5262f522adfa27cf4bb01234
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 Da hadde jeg klikket i vinkel. Har man ikke råd der og da til ny telefon så må en vente Anonym poster: dce4ddd26eac8330fc45b967949d1604
Gjest Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 Vet jammen ikke hva jeg gjort eller reagert, men klikket i vinkler? JA.... Mitt gull skal ikke selges for en j* telefon!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #14 Skrevet 16. november 2012 Da hadde jeg vel lurt på hvorfor han i første omgang kjøpte det til meg :-) Han har kjøpt det aller meste av gullet mitt... Men helt ærlig, det hadde vært et tillitsbrudd på linje med utroskap. Spørs om han hadde vært mannen min så lenge da. Anonym poster: 3386cfaba1fe37552aec4bccc3f17c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå