Gå til innhold

hvilken juleblomster liker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og i hvilke farger? jeg pleier å ha hvite julestjerner og svibler. fikk mail fra plantsjen om tilbud på amaryllis nå, lurer litt på å prøve det i år. lukter de godt?

 

Anonym poster: 140df5256cd2704e69afbddb24bac009

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rød julestjerne er min favoritt :)

Skrevet

Rød amaryllis (i sølvpotte) og hvit azalea er nydelig:-)

Skrevet

Det blir ikke jul uten svibel!

Skrevet

Hvit azalea (selv om jeg klør noe helt jævlig hvis jeg er borti dem), og hvite amaryllis er mine favoritter :)

Skrevet (endret)

Svibler! Har tjuvstartet litt på jula og fått de første sviblene i hus.

Endret av Zebrah
Skrevet

Har alltid raud Amaryllis og raud julestjerne til jul. Er ikkje så mykje lukt av amaryllisen. Plar og ha ein svibel i kjøkenglaset for den gode lukta si skuld.

Skrevet

Svibler! Det hører liksom med til jula. Men ikke etter at mannen min ble hyperallergisk mot alt, både svibler og juletrær. :( Så vi har kunstig tre og røde og hvite julestjerner, det tåler han heldigvis. :)

Skrevet

Røde og hvite julestjerner og svibler.

 

Anonym poster: 85306ce703d652a01b0c438f4da692bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...