Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 og i hvilke farger? jeg pleier å ha hvite julestjerner og svibler. fikk mail fra plantsjen om tilbud på amaryllis nå, lurer litt på å prøve det i år. lukter de godt? Anonym poster: 140df5256cd2704e69afbddb24bac009
Februargullet2013 Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 rød julestjerne er min favoritt
L-8 Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Amaryllis er knallfint, men svibler lukter best!
BellaSuz Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Rød amaryllis (i sølvpotte) og hvit azalea er nydelig:-)
Von Hertelhofen Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Det blir ikke jul uten svibel!
Fiemamma Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Hvit azalea (selv om jeg klør noe helt jævlig hvis jeg er borti dem), og hvite amaryllis er mine favoritter
Hybelkanina Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 (endret) Svibler! Har tjuvstartet litt på jula og fått de første sviblene i hus. Endret 16. november 2012 av Zebrah
soleia Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 Har alltid raud Amaryllis og raud julestjerne til jul. Er ikkje så mykje lukt av amaryllisen. Plar og ha ein svibel i kjøkenglaset for den gode lukta si skuld.
LuksusLiv Skrevet 16. november 2012 #10 Skrevet 16. november 2012 Svibler! Det hører liksom med til jula. Men ikke etter at mannen min ble hyperallergisk mot alt, både svibler og juletrær. Så vi har kunstig tre og røde og hvite julestjerner, det tåler han heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Røde og hvite julestjerner og svibler. Anonym poster: 85306ce703d652a01b0c438f4da692bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå