Groosalugg Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Jeg har betennelse i en skulder, noe som har vart en god del uker nå. Etter å ha prøvd flere ulike betennelsesdempende medikamenter uten effekt fikk jeg i dag satt to kortisonsprøyter i skuldra. I følge legen var det en lav dose nå første gangen uten at jeg vet hva eksakt en lav dose er i denne sammenhengen.. Jeg har hatt veldig vondt etterpå noe som sikkert er normalt, legen mente det ville bli vondere før det ble bedre, men nå har jeg fått feber og føler meg generelt i dårlig form. Kan det ha noen sammenheng tror dere? Og bør jeg i såfall kontakte legen igjen, eller avvente å se hvordan det går?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Det er garantert ikke kortison sprøytene du fikk som er skyld i din feber Du har nok vert uheldig og fått influensa som så mange andre! Jeg har fått kortison sprøyter mange ganger, men i ledene i fingrene mine. pga ledgikt. Du er øm og har litt vont i en dag eller to, men så blir du veldig bra etter noen dager Anonym poster: d120889d3296e890ec96f4187453a563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå