Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Mannen min vil gjerne bli sugd, alltid og hele tiden. Jeg gjør det omtrent hver gang vi har sex, ca. 4 ganger i uken. Andre ganger uten at vi gjør noe mer også. Jeg liker det helt ok. Derimot slikker han omtrent aldri meg! Det er stort sett på bursdagen min og morsdag og kanskje julaften hvis jeg er riktig heldig! Jeg har et helt normalt underliv som ikke lukter eller smaker noe særlig akkurat. Han mener bare at han får så vondt i tunga og skylder på kort tungebånd! Tok opp dette her en kveld, og følgene samtale finner sted: Jeg: Jeg synes det er dårlig av deg å hele tiden slenge tissen din frem med et ønske om å bli sugd, når du aldri slikker meg. Han: Jeg gjør jo det innimellom! J: Sist du gjorde det var bursdagen min, det er 11 mnd. siden! Jeg gjør det på deg flere ganger hver uke.. H: Jammen det er annerledes, tissen min er jo FIN! J: At det var??? H: Du sier jo det ofte, at du er så glad for at tissen min er fin. Da er det annerledes! J: Så du mener at mitt underliv ikke er like 'fint' som ditt? H: Ja det også er tross alt tissen min utover og ikke så vanskelig å komme til.... Han sier også at han aldri har sett en 'fin' mus, at det ikke bare er meg, men at enhver mus ser ut som et sår. Etterhvert sier han at hvis det betyr så mye for meg så skal han begynne å gjøre det oftere. Dagen etter legger vi oss og han spør om jeg kan suge han. Jeg svarer at om han husker hva han sa i går, så kommer jeg ikke til å gjøre det før han slikker meg. Da kjenner han på meg, og merker at det er ca 3 hår helt øverst som ikke er fjernet. Hvis jeg tar vekk de er det ok. Herregud!!!! Anonym poster: 5adaf4188b16d0cdda30f4f54d56b588
Musemorbr / Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Mann, sa du? Normalt får man vel ikke inngå ekteskap før fyllte 18, eller ha sex før man er 16. Voksne mennesker kommuniserer ikke som syvåringer med frykt for jentelus.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Ehhh, de aller fleste menn synes da at kvinnens underliv er sexy! Dette høres jo ikke bra ut. Sikker på at han ikke er litt homofil?? Håper det ordner seg! Likt skal være likt!! Anonym poster: e149ca80fcae25df02a11c9858adf5d7
hol(L)y COW Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Hehe.... jeg kan på en måte forstå han... ikke at han ikke slikker om du vil det altså men... Jeg synes ikke peniser er så fantastisk fine sånn utseendemessig. Men finere enn ett utbrettet dameunderliv.... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Syns det er ganske barnslig å snakke om "tiss", slik som småbarn gjør. Dere er voksne mennesker, han har en penis og du har en vagina. Hans problem er at han syns vaginaer er ekle, og dessverre er han ikke klok nok til å holde kjeft om det eller prøve å endre sitt syn. Jeg hadde aldri giddet å suge mannen min om jeg ikke fikk tilsvarende tilbake, men høres jo ut som om du har gravd din egen grav her. Anonym poster: e8e31345cd805c704876ef0073226a11
Lisjtuppa Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Unnskyld, men jeg måtte le av innlegget! Men jeg forstår frustasjonen din!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 *gliser* dette er den rareste samtalen jeg har hørt mellom ett voksent par.. har han vært med på fødsel, kanskje han er traumatisert? Anonym poster: c7ea404e8dcf4b3bacaf1c66b417239e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 Jeg er ganske sikker på at det ikke er utseende på fitta mi mannen tenner på (selv om han aldri har sagt noe om det). Det han tenner på er jo å glede meg! Det er jo min opphisselse og min orgasme som gjør at han også blir opphisset av å slikke, ikke nødvendigvis smaken på "fittesaften" Sånn er det ihvertfall for meg, er ikke akkurat utseende på pikken som tenner meg og gir meg lyst til å suge han, det er det at han blir så opphisset, at jeg har han i min hule hånd, hehe. Det er det som er så sinnsykt opphissende ved å suge... Anonym poster: 9eb6e6796accd6d5eed04c48e807479b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 Urk. Jeg synes faktisk det er helt greit å suge mannen. Men synes sliking er rinelig heslig. Ekke porrstars heller da. Anonym poster: 7ae620b8f72ebb4c41da49779ec44f58
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #10 Skrevet 16. november 2012 For et tåpelig innlegg... Og enda verre svar fra dere damer... Har du tenkt på at mannen din ikke er komfortabel med å slikke deg. Da er det bare til å respektere det, han liker det ikke. Hvis han likte analsex og du ikke, da skulle han respektert deg og latt toern i fred, eller skulle han true seg til anal for ellers fikk du ikke noe annet heller? Og når han sier det er fordi han syns det ser ut som et sår så forstår jeg jo at det ikke akkurat frister.. Respekt for hverandre kommer man langt med! Anonym poster: fa166f2b82e5fb9d9142d40e997b711b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå