Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fri noen dager før jul. Da har jeg tenkt å vaske ned huset, juleshoppe etc. Synes dere da det er teit å sende ungen i bhg da? Jeg vet hva jeg synes og hva jeg kommer til å gjøre, lurte bare på hva som var den generelle oppfatning her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal gjøre ting hjemme, så nei. Men hvis du bare sitter og glaner på tv, slikt ikke du skal ,så Nei :).

Skrevet

Jeg har fri noen dager før jul. Da har jeg tenkt å vaske ned huset, juleshoppe etc. Synes dere da det er teit å sende ungen i bhg da? Jeg vet hva jeg synes og hva jeg kommer til å gjøre, lurte bare på hva som var den generelle oppfatning her inne...

Enda en tråd om dette....?

Barna har også behov for noen dager fri innimellom. Men om fri innebærer å være hjemme med en stresset mor som flyr rundt, vasker og shopper og ikke har tid til ferie helt ennå, så ser jeg ikke noe problem med at barna er i barnehagen til "julefreden senker seg". Barnehagen er (skal være) et godt og trygt sted å være, så ikke ha dårlig samvittighet for det, om du vet at barna får litt ferie senere i jula.

Gjest sandyBay1
Skrevet

Hvis du overhodet skal få gjort noe hjemme, så sender du mini i barnehagen :) Heller kanskje hente litt tidligere i stedet.

Skrevet

Da er vi enige. Tror han har bedre av å være i barnehagen og leke med vennene sine enn å bli gående "i veien" for meg. Uansett har han jo helt fri fra 20 til 7..

Skrevet

Jeg skal ha fri fra uke 51. Mandagen og tirsdagen skal ungene være i bhg mens jeg får unna mye og fra onsdagen skal også de ha fri til over nyttår.

Har ikke noe som ligner dårlig samvittighet for det.

Anonym poster: db2c125e59e6c4d086a83be9e52a54cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...