L-8 Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Jeg har fri noen dager før jul. Da har jeg tenkt å vaske ned huset, juleshoppe etc. Synes dere da det er teit å sende ungen i bhg da? Jeg vet hva jeg synes og hva jeg kommer til å gjøre, lurte bare på hva som var den generelle oppfatning her inne...
Februargullet2013 Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Hvis du skal gjøre ting hjemme, så nei. Men hvis du bare sitter og glaner på tv, slikt ikke du skal ,så Nei .
forevermamma Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Jeg har fri noen dager før jul. Da har jeg tenkt å vaske ned huset, juleshoppe etc. Synes dere da det er teit å sende ungen i bhg da? Jeg vet hva jeg synes og hva jeg kommer til å gjøre, lurte bare på hva som var den generelle oppfatning her inne... Enda en tråd om dette....? Barna har også behov for noen dager fri innimellom. Men om fri innebærer å være hjemme med en stresset mor som flyr rundt, vasker og shopper og ikke har tid til ferie helt ennå, så ser jeg ikke noe problem med at barna er i barnehagen til "julefreden senker seg". Barnehagen er (skal være) et godt og trygt sted å være, så ikke ha dårlig samvittighet for det, om du vet at barna får litt ferie senere i jula.
Gjest sandyBay1 Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Hvis du overhodet skal få gjort noe hjemme, så sender du mini i barnehagen Heller kanskje hente litt tidligere i stedet.
L-8 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2012 Da er vi enige. Tror han har bedre av å være i barnehagen og leke med vennene sine enn å bli gående "i veien" for meg. Uansett har han jo helt fri fra 20 til 7..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Jeg skal ha fri fra uke 51. Mandagen og tirsdagen skal ungene være i bhg mens jeg får unna mye og fra onsdagen skal også de ha fri til over nyttår. Har ikke noe som ligner dårlig samvittighet for det. Anonym poster: db2c125e59e6c4d086a83be9e52a54cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå