Gå til innhold

Idag fikk jeg Cipralex ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble dere når dere brukte/bruker dem? Ble dere verre de første ukene?Har henta ut pakken, men vet ikke om jeg vil ta tabletter. Lurer på om jeg skal prøve litt lenger uten medisiner først

 

Anonym poster: 20b3ecb10a9dbd13eb975eb8f9baefa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ble verre de første ukene nei. På sikt har det vært en velsignelse, er mye roligere i kroppen og mindre angst. Selv om jeg tar den laveste dosen har det absolutt en virkning.

 

Anonym poster: f170b4365f84297fe758719e65399960

Skrevet

For meg var de til stor hjelp. De hjalp meg opp av den verste hengemyra, som igjen gjorde det mulig for meg å begynne å jobbe med problemet.

 

Jeg håper du får annen hjelp i tillegg, enten av psykolog, psykiatrisk sykepleier, fastlege eller helsestasjonen. Det tror jeg er avgjørende i tillegg til medisiner.

 

Jeg gikk på cipralex i 7-8 mnf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...