Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Hvordan ble dere når dere brukte/bruker dem? Ble dere verre de første ukene?Har henta ut pakken, men vet ikke om jeg vil ta tabletter. Lurer på om jeg skal prøve litt lenger uten medisiner først Anonym poster: 20b3ecb10a9dbd13eb975eb8f9baefa2
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Jeg tror ikke jeg ble verre de første ukene nei. På sikt har det vært en velsignelse, er mye roligere i kroppen og mindre angst. Selv om jeg tar den laveste dosen har det absolutt en virkning. Anonym poster: f170b4365f84297fe758719e65399960
n74 Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 For meg var de til stor hjelp. De hjalp meg opp av den verste hengemyra, som igjen gjorde det mulig for meg å begynne å jobbe med problemet. Jeg håper du får annen hjelp i tillegg, enten av psykolog, psykiatrisk sykepleier, fastlege eller helsestasjonen. Det tror jeg er avgjørende i tillegg til medisiner. Jeg gikk på cipralex i 7-8 mnf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå