Gå til innhold

Tiden går så sakte...!


<3 StørsteØnske <3

Anbefalte innlegg

Bare en uke siden jeg fikk positiv test, men synes tiden har gått så sakte. Å da er det forferdelig å tenke på hvor lenge det er til vi kan fortelle det gledelige nyheten til alle rundt oss. Vi håper på å klare å vente til jeg er i uke 14.. Får se om vi klarer det da;)

 

Hva med dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler også på at tiden går sakte! :o Vi tenkte å vente til uke 12 med å offentliggjøre den godevnyheten :) . Sist gikk det ikke så bra og var ikke noe artig å måtte gi kontrabeskjed :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskjeden er allerede ute til de nærmeste, men tiden fra 1.11 (testdagen) til 21.11 er uendelig lang!

Da er del ultralyd og vi får vite hvordan det står til og om det bor en eller to inni der! Utålmodig.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, går kjempesakte! Men i morgen er det faktisk 14 dager siden jeg testet positivt første gang, så dagene går jo på ett vis også.

Er det flere som tenker på tidlig ul? Vet at jeg vil ta i uke 12, det gjorde jeg sist, og var en helt fantastisk opplevelse å se en minibaby på 5cm med armer og ben, fingre og tær. Samtidig ble det så mye mer virkelig for mannen i heimen også, han hadde sett for seg ei lita bønne med hjerteslag, that's it. Ble norn gledestårer den dagen:)

Men, er jo usikker på termin. Hvis vi skal gå ut i fra menstermin er jeg jo 7+5 nå, noe jeg absolutt ikke tror stemmer. Så har jo et håp om å kanskje få tidlig ul av legen... Tenker å bestille legetime om en ukes tid, så får i høre da. Åh, spennende tid framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke tenkt på ul enda 1+1blir3. Skal til første kontroll i uke 10, rett før jul - så da får vi vel se om vi tenker på det da. Hadde vært veldig koselig ja. Men som sagt, vi får se :)

 

Du bør hvertfall ta en prat med legen om du er så usikker på hvor langt du er på vei :) Håper han fikser tidlig ul for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenkte det:) går jo ut i fra termin 21 juli selv, pga tidspunktet jeg testet gravid 1-2 på cb. Og 14 dager før den testen hadde jeg mye murringer, så regner jo med det var eggløsningssmerter. Når jeg tenker meg om så spottet jeg jo rosa på kvelden 7 dager etter disse murringene, noe som jo godt kan ha vært en festeblødning. Men får høre med legen hva han sier:)

Reiser hjem fra ferie i dag, skal bli godt å roe ned litt hjemme fremover. Kjenner jeg er sliten for tiden, veldig trett, lite matlyst, og en liten febersyk gutt på nettene, så har blitt lite søvn.

Kjente klokken tre i natt etter 3,5 timer med en utrøstelig gutt, at jeg virkelig gruer meg til en ny runde med nattevåk. Men det er jo så absolutt verdt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Håperpåønskebaby:) er ikke mange dagene til ul for deg nå! :) lykke til! :)

 

Tusen takk for det! :)

Hvordan står det til med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Håperpåønskebaby:) er ikke mange dagene til ul for deg nå! :) lykke til! :)

 

Tusen takk for det! :)

Hvordan står det til med deg?

 

Jo takk, det går egentlig veldig bra. For tiden er det trøttheten som er det værste. Jeg holder på med eksamensforberedelser, så det er slitsomt å være trøtt og uopplagt. Men det går da greit :)

 

Ellers så går tiden fortsatt veldig sakte da.. ;) Og klarer ikke helt å forstå enda at jeg er gravid.. Er kanskje det jeg venter på å skjønne ;) Spørs om jeg må vente tre mnd til, får å kjenne på mage og spark - håper jeg fortstår det da :)

 

Enn du da? Ul i morgen :) Så spennende :) Masse lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte det:) går jo ut i fra termin 21 juli selv, pga tidspunktet jeg testet gravid 1-2 på cb. Og 14 dager før den testen hadde jeg mye murringer, så regner jo med det var eggløsningssmerter. Når jeg tenker meg om så spottet jeg jo rosa på kvelden 7 dager etter disse murringene, noe som jo godt kan ha vært en festeblødning. Men får høre med legen hva han sier:)

Reiser hjem fra ferie i dag, skal bli godt å roe ned litt hjemme fremover. Kjenner jeg er sliten for tiden, veldig trett, lite matlyst, og en liten febersyk gutt på nettene, så har blitt lite søvn.

Kjente klokken tre i natt etter 3,5 timer med en utrøstelig gutt, at jeg virkelig gruer meg til en ny runde med nattevåk. Men det er jo så absolutt verdt det:)

 

Håper legen kan gi deg noen rette svar ja :)

 

Hehe.. godt du synes det er verdt strevet, men skjønner det er slitsomt. Vi har hvertfall en spennende tid i møte :) Gleder meg! Også er det så gøy og dele det med dere som er kommet like langt :)

 

Hva kjenner du på av symptomer om dagen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også på at tiden går sakte! :o Vi tenkte å vente til uke 12 med å offentliggjøre den godevnyheten :) . Sist gikk det ikke så bra og var ikke noe artig å måtte gi kontrabeskjed :/

 

Huff.. :/ Håper det holder med en god nyhet denne gang da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Håperpåønskebaby:) er ikke mange dagene til ul for deg nå! :) lykke til! :)

 

Tusen takk for det! :)

Hvordan står det til med deg?

 

Jo takk, det går egentlig veldig bra. For tiden er det trøttheten som er det værste. Jeg holder på med eksamensforberedelser, så det er slitsomt å være trøtt og uopplagt. Men det går da greit :)

 

Ellers så går tiden fortsatt veldig sakte da.. ;) Og klarer ikke helt å forstå enda at jeg er gravid.. Er kanskje det jeg venter på å skjønne ;) Spørs om jeg må vente tre mnd til, får å kjenne på mage og spark - håper jeg fortstår det da :)

 

Enn du da? Ul i morgen :) Så spennende :) Masse lykke til!! :)

'

 

Joda, det går bra, men er utrolig trøtt og sliten, og føler ikke jeg har noe som helst å bidra med hjemme og veldig lite på jobb (barnehage), og sliter i tillegg med søvnen for tida pga den ømme, vonde magen, våkner feks når jeg har havnet på ryggen.. :(

Ja, føler vi teller timer til kl 7:30 i morgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Håperpåønskebaby:) er ikke mange dagene til ul for deg nå! :) lykke til! :)

 

Tusen takk for det! :)

Hvordan står det til med deg?

 

Jo takk, det går egentlig veldig bra. For tiden er det trøttheten som er det værste. Jeg holder på med eksamensforberedelser, så det er slitsomt å være trøtt og uopplagt. Men det går da greit :)

 

Ellers så går tiden fortsatt veldig sakte da.. ;) Og klarer ikke helt å forstå enda at jeg er gravid.. Er kanskje det jeg venter på å skjønne ;) Spørs om jeg må vente tre mnd til, får å kjenne på mage og spark - håper jeg fortstår det da :)

 

Enn du da? Ul i morgen :) Så spennende :) Masse lykke til!! :)

'

 

Joda, det går bra, men er utrolig trøtt og sliten, og føler ikke jeg har noe som helst å bidra med hjemme og veldig lite på jobb (barnehage), og sliter i tillegg med søvnen for tida pga den ømme, vonde magen, våkner feks når jeg har havnet på ryggen.. :(

Ja, føler vi teller timer til kl 7:30 i morgen! ;)

 

Håper du får en god natt iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...