Gå til innhold

Får gi litt Skryt til Nav vel:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte på Engangstønad, og 5 dager etter var pengene på kontoen, Er jo masse klaging på nav og stort sett har folk rett,men de fortjener skrytt også,når de gjør noe så fort :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig god erfaring selv :)

Får du pengene på konto nå hvis du har termin i 2013 ?

Skrevet

godt at noen har gode erfaringer med Nav....

her venter jeg fortsatt på siste del av sykepengene de skulle utbetale i oktober...

har ringt de tre ganger, og blir bare stående i kø, eller på vent mellom ulike saksbehandlere, har sendt de to mailer, men ikke fått svar...

begynner å bli ganske lei nå ja...!

Skrevet

Jepp, har termin 3 Februar :).

Ja heldigvis har hatt en del gode erfaringer med Nav i det siste,men vet også de er veldig vanskelig,slikt som ditt tilfelle,håper det order seg da:)

Skrevet

godt at noen har gode erfaringer med Nav....

her venter jeg fortsatt på siste del av sykepengene de skulle utbetale i oktober...

har ringt de tre ganger, og blir bare stående i kø, eller på vent mellom ulike saksbehandlere, har sendt de to mailer, men ikke fått svar...

begynner å bli ganske lei nå ja...!

Jeg skjønner deg godt! Hadde selv problem med å få utbetalt sykepenger, måtte "mase" hver dag! De klarte til å med å ikke hente inn skatteopplysningene mine, slik at jeg måtte betale 50 % skatt av oktober utbetalingen. Men må si at jeg også har positive erfaringer, ikke bare negativt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...