Februargullet2013 Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Søkte på Engangstønad, og 5 dager etter var pengene på kontoen, Er jo masse klaging på nav og stort sett har folk rett,men de fortjener skrytt også,når de gjør noe så fort
håpefull<3 Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Har veldig god erfaring selv Får du pengene på konto nå hvis du har termin i 2013 ?
englespire Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 godt at noen har gode erfaringer med Nav.... her venter jeg fortsatt på siste del av sykepengene de skulle utbetale i oktober... har ringt de tre ganger, og blir bare stående i kø, eller på vent mellom ulike saksbehandlere, har sendt de to mailer, men ikke fått svar... begynner å bli ganske lei nå ja...!
Februargullet2013 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2012 Jepp, har termin 3 Februar . Ja heldigvis har hatt en del gode erfaringer med Nav i det siste,men vet også de er veldig vanskelig,slikt som ditt tilfelle,håper det order seg da:)
Lisjtuppa Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 godt at noen har gode erfaringer med Nav.... her venter jeg fortsatt på siste del av sykepengene de skulle utbetale i oktober... har ringt de tre ganger, og blir bare stående i kø, eller på vent mellom ulike saksbehandlere, har sendt de to mailer, men ikke fått svar... begynner å bli ganske lei nå ja...! Jeg skjønner deg godt! Hadde selv problem med å få utbetalt sykepenger, måtte "mase" hver dag! De klarte til å med å ikke hente inn skatteopplysningene mine, slik at jeg måtte betale 50 % skatt av oktober utbetalingen. Men må si at jeg også har positive erfaringer, ikke bare negativt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå