Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Det er faktisk en del kvinner som ikke kan bruke hormonell prevensjon, eller som ikke ønsker å bruke det. Det bør man respektere. Her i huset har mannen sagt at han gjerne bruker kondom til vi har fått de barna vi ønsker oss, nettopp for at jeg skal slippe å bruke hormoner. Jeg synes det er kjempefint, for jeg liker ikke å putte i meg alskens hormoner, men jeg hadde gjort det hvis det hadde vært nødvendig. Jeg synes det ofte blir sett ned på fordi kondom i fast forhold/ekteskap skal være unødvendig. Jeg skjønner ikke hvorfor. Kondom er et fullverdig prevensjonsmiddel, og det kan da like gjerne være mannens ansvar å stå for prevensjonen i en kortere eller lengre periode? Vi har ikke noe dårligere sex med kondom enn vi hadde da vi ikke brukte det. Det er like spontant (om man kan kalle det det med små barn i huset), og vi slipper masse "søl" etterpå. Ikke det at det er noe problem, men for oss er det utelukkende positivt å bruke kondom. Jeg slipper hormoner, vi slipper "søl" og vi trenger ikke tenke på at jeg må få normal syklus igjen før vi prøver på nestemann. Anonym poster: 0a5c5ff6313078081b94420c0035fbe2
Februargullet2013 Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 (endret) Ikke noe feil direkte,men jeg synes det er ubehaglig med det bare,mindre følelser,blir mer våt uten,og er ganske tørr med,sikker derfor det er Ubehaglig og Endret 16. november 2012 av snartmamma2013
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Jeg blir sår av det, er noe med friksjonen tror jeg, blir mindre vått og huden min liker det ikke. Det er rett og slett ikke behagelig... Anonym poster: 959d1d0cc3a49d4cfb9dbe9bd23c7db3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Men dere må jo bruke glidemiddel. Anonym poster: 0a5c5ff6313078081b94420c0035fbe2
valkyrien Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Fint for dere at det funker for dere. Men det funker bare ikke for oss, det endrer følelsen for begge to, ødelegger spontaniteten, kondomer lukter rart...
mrsrogaland. Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Ingenting er galt med kondom. Skal snart sette inn kobberspiral men stresser ikke veldig med det fordi kondom funker utmerket. Eneste som er kjedelig er jo å stoppe opp for å tre på kondom også er det heller ikke like følsomt og godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå