Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #26 Skrevet 16. november 2012 Ja nå for en periode. I graviditeten fikk jeg sopp bare jeg gikk med samme truse en hel dag, så ville ikke risikere noe. Nå har jeg enda ikke skaffet ppiller etter fødsel.. Anonym poster: 2938649b294ee4c9f544b11d06c24b4f
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #27 Skrevet 16. november 2012 Nei. Jeg går på p.piller og tåler heller ikke vanlige kondomer. Anonym poster: 87141cedc0c0de3f4fd3ffd4f5e546ec
Bananen Skrevet 16. november 2012 #28 Skrevet 16. november 2012 Nei, vi syns begge det er ubehagelig. Hopper av i svingen i usikre perioder. (vi hvet at det ikke er en sikker metode, men vi hadde bare blitt glad viss vi hadde fått en til) Begge våre er lagd ved å hoppe av i svingen:-) ingen planlagt, men hjertelig velkommen begge to:-)
marsgutt 2013 Skrevet 16. november 2012 #29 Skrevet 16. november 2012 bruker ikke. spise itj is me papire på
devilblond Skrevet 16. november 2012 #30 Skrevet 16. november 2012 Tåler ikke hormoner så har kobberspiral
Rediken Skrevet 16. november 2012 #32 Skrevet 16. november 2012 Nei, vi syns begge det er ubehagelig. Hopper av i svingen i usikre perioder. (vi hvet at det ikke er en sikker metode, men vi hadde bare blitt glad viss vi hadde fått en til) Hvorfor ikke bare prøve på baby da? Anonym poster: fc45df3057454792619280308dd6e37e Vi skal bygge hus, så vi til vente noen måneder til.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 16. november 2012 #33 Skrevet 16. november 2012 Eh.....nei? Jeg (og han) kan ikke fordra kondom, det stinker plastikk. Bruker det ikke med mindre vi må (aldri?), og strengt tatt finnes det bedre prevensjonsmidler når man er i ett fast forhold. Anonym poster: 7dc51db68d31990df32e2d308165cfd0 Jeg tåler ingen prevensjon. Og derfor bruker vi kondom. Jeg liker det ikke no særlig, men har du noen andre forslag? Anonym poster: 68924692c2765cec96c8e2357dccaad9 Jeg tåler heller ingen prevansjon, men jeg tåler ikke vanlig kondomer heller da.....
Spiffie Skrevet 16. november 2012 #34 Skrevet 16. november 2012 Vi brukte det mellom nr 1 og vi begynte å prøve på nr 2. Helt greit, heller det enn hormoner. Sist brukte vi 22 pp på å bli gravide (etter mange år på p-piller), nå bare en pp. Jeg kommer ikke til å stappe i meg hormoner før jeg er ferdig å få barn. Da blir det enten hormonspiral eller sterilisering (av han, det er et mye mindre inngrep). Synes kondom er helt greit, bortsett fra at jeg klør av LaTeX og må kjøpe ekstra dyre på apotek. Men det er det jo verdt
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #35 Skrevet 16. november 2012 Ikke når han har sex med meg, men med andre så bruker han det. Anonym poster: 9125e3102333c8a10c8f8d63f2202e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå