Gå til innhold

Dette er hva min sønn planlegger for fremtiden sin:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Femåringen tenker på mye rart. Han er fryktelig utålmodig etter å bli voksen, og skjønner ikke hvorfor det tar sååå lang tid :P

Og disse planene har han for voksenlivet sitt:

1. Han skal bo sammen med meg og faren sin, med to koner og tvillinger til barn. For han vil ikke velge mellom de to venninnene sine.

2. Han skal overta min bil (en allerede skrøpelig st.vogn fra 1993), og kjøre meg dit jeg vil.

3. Han skal bestemme. ALT ;)

4. Han skal jobbe som helikopterpilot.

5. Han skal spise pølse og pomfri hver dag.

6. Han skal kjøpe MYE leker altså!

7. Han skal ha masse hår på kroppen. Skjønner ikke hvorfor de ikke har begynt å vokse ennå.

8. Han skal ta fri fra barnehagen så mye han vil hehe

Han har sikkert sagt mer som jeg ikke kommer på nå. Dette er noe han har gått og sagt flere ganger, og er veldig overbevisende :P

Hva er deres barns planer for fremtiden tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta på 4 har sagt siden hun var to, at hun skal jobbe med båt(i marinen) deretter skal hun bli pilot på store fly. Noe jeg faktisk hadde syns vært flott hvis hun gjorde! Hennes største mål er å være super flink på skolen.

Hun skal ha min bil en periode(dog er dette en ny en hehe) men den holder bare fram til hun får seg en som er ny den tiden, for min er da gammel (veldig veslevoksen jente,som elsker bil og motor som mammaen)

Skrevet

Tantebarnet mitt på 4 har høyt utdannede foreldre med gode jobber og bor i et dyrt strøk. Drømmen hennes er å sitte i kassen på Kiwi! Hehe!

Skrevet

Peackock...hvorfor le av det. Hva er galt med det ? Nå virka du veldig så overlegen og nedlatende....

Anonym poster: 198e61b917b4a4cc0d0c8b877b0f61af

Skrevet

Min 5 åring gleder seg ikke til å starte i første klasse,for han vil gjerne begynne på ungdomskolen han, aller helst videregående da,for da kan han velge selv hvilken skole han skal gå på.

Også skal han bli astronaut.

Skrevet

Fantastisk! :D

Eldstemann her ser ut til å bli en brennende engasjert dyrevernsforkjemper. For han skal nemlig flytte på gård og ha dyr av ymse slag hvor alle skal leve lange lykkelig liv uten en eneste tur til slaktehuset. Så skal lillesøster bli dyrlege(for han vil være aaaltfor opptatt med å spille fotball og stelle disse dyrenel+ han liker jo ikke blod) så hun kan flytte inn til ham og behandle dem hvis noen skulle bli syke. Han skal også aldri begynne å røyke(jippi!) og han skal ha ett barn ved 24 års alder(aner ikke hvorfor 24 er det magiske tallet). Hvilket betyr at jeg er bestemor når jeg er 52 :P

Skrevet

Sønnen min synes det er veldig gøy å bowle så han fant ut at han skulle jobbe på bowlingen, for da kunne han bowle så mye han ville når det ikke var noen kunder der. Om det kom noen kunne han bare løpe bak disken og hjelpe dem, og når de var ferdige kunne han bowle igjen.

Nå har han blitt et par år eldre (8 år nå) og han ombestemt seg, nå skal han bli like flink på snowboard som Torstein Horgemo, han ser særlig frem til å klare backflip ;)

Anonym poster: 3bd1d29f0f0426dd5f4c2fa48c82122b

Skrevet

Peackock...hvorfor le av det. Hva er galt med det ? Nå virka du veldig så overlegen og nedlatende....

Anonym poster: 198e61b917b4a4cc0d0c8b877b0f61af

Tja, for meg personlig er det ikke noe galt i å sitte i kassen på Kiwi, men ser det som en siste nødløsning.. De fleste drømmer vel om noe større enn det? Som å drive butikk selv for eksempel. Ikke meningen å være nedlatende, men det tror jeg du forsto. Kanskje du bare er en anonym kranglefant som ikke har annet å ta deg til enn å sitte i sofaen og overfortolke.

Uansett, Det morsomme i denne situasjonen var å se pappaens ansiktsuttrykk, ikke så mye at det nettopp var kiwi. Hadde det blitt det som var fremtiden av ulike årsaker ville de selvfølgelig ha akseptert det :)

Skrevet

De er herlige de små. Her har jenta på 7 lagt planene sine for resten av livet. Hun skal få seg en kjekk og veldig rik kjæreste. Han skal overrøse henne med spennende gaver. Hun skal enten overta huset vårt eller mormor sitt hus, storesøster får nøye seg med farmor sitt hus. Hun er ikke helt sikker på hva hun skal bli, men hun skal ha en viktig jobb som er spennende. Barn skal hun bare ha om mannen vil ha, og da skal hun være lenge hjemme med barna. Hn skal ikke bli gråhåret slik som meg. Jadda.......

Anonym poster: c6e153b2d3db858a7fd6640d8577bdd3

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Datteren min skal begynne å jobbe sammen med meg, sånn at hun kan være sammen med meg heeeele tiden. Yey!

Sønnen min skal flytte på landet og få seg en kone:)

Skrevet

Husker at jeg drømte om å jobbe i lekebutikk når jeg var liten. Tenk å kunne leke med de lekene HELE dagen ;)

Anonym poster: 7bb50c99589a38294d6124434a239a54

Skrevet

Min sønn, som da var 4 år, skulle bli som bestefar. Han skulle ha "hull i håret" (måne, he he) og så skulle han gjøre det bestefar gjør (han er uføretrygdet pga ryggen). Fine planer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...