Gå til innhold

P-piller... Hvordan blir dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått på de "sukkerpillene" der en får mensen, og skal ta en av de andre pillene nå.... Men jeg har ikke igjen, og det ser ikke ut som jeg får kommet meg til apotek idag.....

Det vil da si at jeg "hopper" over en pille idag... Har det noe å si??

 

 

Anonym poster: c8f119e20337b138280c50d4dadbad9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ha noe å si ja. Så hvis det er upassende med graviditet bør du bruke annen prevensjon en ukes tid.

 

Anonym poster: 9bcb57b630b879ff5c1ef076c10a2633

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...