Nissefisen Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Pass er bestilt og kommer til vi reiser om en uke. Har dere noen tips? Det er kjærestetur:p
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Gamle byen, masse små butikker i forskjellige slag. Så koselige kafeer, barer osv. Når jeg var der så var det skikkelig vintervær, så vi gikk litt før vi satte oss på en bar/kafe for å varme oss med en kaffe. Sjokoladebutikken må du innom, aner ikke hva den heter men ligger i gamlebyen litt bakimellom. Ungene var super fornøyde når vi kom hjem med sjokolade derfra, såvidt de ville spise for den var så fin. Vi gikk inn i veldig mange kirker. Jeg er ikke kristen, men jeg er fasinert av kirkebygg. Utsikten fra toppen av peterskirken var verdt turen. Mathallen er verdt en titt, mye å smake på og mye å lukte på. Mange kjøpesenter der, men for meg så er det ikke derfor jeg er på tur. Skal jeg på tur så er det for å se anderldes ting enn hva je har her i byen. Og så syns ikke menn det er like gøy å gå i slike butikker, mye enklee å få menn med i butikkene i gamlebyen for der var det litt kaffe, sokolade osv som sto fremme til å smake på. Anonym poster: 4e5724311b160876f823e7be2fde52c6
what a drittkjerring Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Sikkert den derre kjærlighetsbroen der forelskede par fester en hengelås og kaster nøkkelen i elven. Aldri vært i Riga men ja, jeg så på Jakten på mandag:P God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå