Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Er det ok? Jeg er for guttevenner og jentevenner så lenge det bare er vennskap altså...Men, et veeeldig nært forhold til eksen, er det ok når man går inn i et nytt forhold? I starten når alt er nytt og litt skummelt? "Hey, det passer ikke idag, jeg skal på kino med eksen"...Er det greit da? Anonym poster: ccfd065b084c37f7a091a354782369c5
Elsker livet Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Nei, det er ikke greit. Men man må jo ha en viss kontakt om man har barn med denne exen. Velger man en partner som tidligere har stiftet familie får man nesten bare leve med de ulempene det drar med seg.
Countess Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 En eks man ikke har barn med, synes jeg skal høre til fortiden og være en eks. Er man singel kan man vel være venn med hvem man vil, men går man inn i et forhold skal eksen kuttes. Jeg ville aldri tolerert det om min kjæreste hadde slik kontakt med ain eks. og dette en nok fordi jeg aldri ville hatt det selv. Handler om respekt for kjæresten sin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå