<3 2G <3 Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Ja, det gjør det. Men en må gjøre det riktig for at det skal hjelpe. Du skal knipe for å stamme opp bekkenbunnen for å hindre lekkasjer og framfall.
Musemorbr / Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Ja det gjør det. Lag deg rutiner på når du gjør det, så det ikke blir glemt. For eksempel når du dusjer og under favorittserien på kvelden. Jeg gjorde det ikke før kanskje to måneder etter fødsel, og i starten glemte jeg det mye oftere enn jeg husket det, men så ble det rutine og merkbar effekt. Tilstanden der nede er som før fødsel, om ikke bedre.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Ja, det hjelper å (ikke og) knipe. Anonym poster: 1f4ac9f09713beb8688b84cf24ba03d1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Ja helt klart! Fikk meg faktisk en god latter her om dagen! Jeg hadde nylig begynt å ta litt knipeøvelser for å gjøre sambo fornøyd, trodde jeg! etter 1-2 uke med knipeøvelser hver dag i 1-2 min, fikk jeg høre av sambo! "Driver du å tar noen knipeøvelser eller noe!? det tror jeg du må slutte med for jeg får gnagsår på P***** " og så sa han "Har ikke vært borti no sånn siden jeg var 14" HAhaha! Så JA det virker definitivt:D Anonym poster: 23aca6728b45ef4eb335e5ae2e87b879
sologsommer Skrevet 16. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2012 Ja, det hjelper å (ikke og) knipe. Anonym poster: 1f4ac9f09713beb8688b84cf24ba03d1 Takk for hjelpen. Er dansk
Cat_Woman Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 Det hjelper. Jeg gjorde knipeøvelser hver dag siden jeg fant ut at jeg var gravid, og fortsatte også etter fødselen. Har aldri vært så stram som nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå