Gå til innhold

Haha! Klin like jo. Om man ikke studerer hårfester og øyenbryn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Ganske like, ja! Hadde jeg ikke sett dem ved siden av hverandre, ville jeg aldri kunne gjettet hvem som var hvem!

Men det gjelder alle kinesere/asiatere, jeg ser sjeldent forskjell på dem.

Ei venninne av meg har barn med en vietnameser, og en dag jeg ble med i barnehagen for å hente ungen, kom det løpende en som lignet så voldsomt! Barnet lekte gjemsel, så vi visste ikke hvor det var. Jeg så bort på mora, og lurte på hvorfor ho ikke enset ungen som stod noen meter unna, og jeg lurte på hvorfor ikke ungen reagerte på at mora var der... Heldigvis sa jeg ingenting, for det var faktisk ikke ungen hennes i det hele tatt! Men heia, jeg kunne tatt dem for å være eneggede tvillinger! Og jeg kjenner dette barnet godt... Pinlig :P

Anonym poster: 1284882f9e54b5194fd0b7cd386c10d1

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er jo umulig å se forskjell på alle asiatere syns jeg! Gjelder forsåvidt afrikanske barn og, hvor alle har kortkort hår:)

Skrevet

Det artige er at de synes det samme om oss. :)

Skrevet

Det artige er at de synes det samme om oss. :)

De sier så. Men den må de lenger ut på landet med.

Makan til variasjon i hår, romper, omkrets, pupper, høyde, hudfarge og stil enn vestlige finner du ikke.

Jeg mottok en gruppe på ca 100 japanere i jobben. Og jeg kødder ikke da jeg sier at alle 100 var ca 1.60 høy.

Anonym poster: 1bb0c792981d18e4ad6207a2b454d36f

Skrevet

Men grupper med japanere er jo så søte og ivrige:) Og ja klin like:)

Vi har en kunde( trodde jeg) som kjøper kontantkort og maser om hjelp til påfylling og nekter og gjøre det selv. Andre ganger står hun foran meg og gjør det selv.

Så viser det seg at det er 2!! Ha ha stakkar hun ene må jo tro vi er gale. Og jeg har jo trodd dama var gal! Men de kjøper alltid bare Lyca 50 kr. Hun ene er blid ,den andre kjefter! Ha ha holdt på å le meg ihjel når vi fant ut av det:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...