Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Hva skjer om man går på p piller yasmin og ammer? mister man melken av pillene så det ikke går og amme? Er det skadelig for barnet, kommer det skadelige hormoner i melken? Jeg slutter å amme i dag. har en ett åring og er tom for minipillen jeg har gått på så tenker å starte på vanlig ppiller. men tenker hva om ettåringen blir syk og ikke vil spise igjen nå i løpet av de nærmeste dagene, var så greit å kunne amme sist han var syk... er det dumt å starte på ppiller og slutte med amming på samme dag? Anonym poster: f6a865dc2c6582e1d62f49a3defcb50e
men men Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Jeg fikk beskjed om at det eneste man skulle kombinere med amming var Cerazette... Konsekvenser av evt annet vet jeg ikke da...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Takk. det har jeg også hørt... men hvorfor? Og er det ingen som har brutt denne "regelen"? Anonym poster: f6a865dc2c6582e1d62f49a3defcb50e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Dytt Anonym poster: f6a865dc2c6582e1d62f49a3defcb50e
Ane Elise Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Grunnen til at det anbefales å IKKE ta p-piller mens man ammer, er pga mye de hormonene i p-pillen vil bli overført til ungen, som igjen kan gi ungen div. bivirkninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå