Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Hei, er det noen her som har erfaring med kraftig bekkenlåsning og fødsel? La barnet seg rett vei og gikk fødselen som normalt? Jeg har slitt med bekkenlåsning hele svangerSkapet og kjenner jeg begynner å bli litt skeptisk til om bekkenet kommer til å tillate nok åpning under fødselen.... Anonym poster: 5ed31edf77bf0f5239545d232912c65b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Hvor langt er du på vei? Jeg hadde det med førstemann, de to siste mnd av svangerskapet la han seg lenger ned og bekkenet ble mye bedre. Ellers kan du gå til manuellterapaut (evt kiropraktor, tror jeg) og høre om de kan se på deg. Jeg hadde ikke noe problem under fødselen med dette iallefall. Anonym poster: a33c003e080e592bb720685efda140e0
**venter** Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Jeg hadde kreftig bekkenlåsning og løsning. Gikk til kiropraktor, og klaret heldigvis å løsne opp låsningen fire uke før termin. Tre uker før ble hun født med styrtfødsel og alt gikk fint. Både jordmor og kiropraktor var glad jeg hadde valgt å behandle låsningen, ellers kunne det blitt mye verre. Anbefaler deg å la en kiropraktor se på det, gjerne en som er spesialist på bekken:) Lykke til, og prøv å få badekar om du kan. Det gjør det lettere å bevege seg under riene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå