Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 skal antageligvis føde i løpet av de neste par ukene, å imorgen blir nok siste shoppingdagen min på ei god stund. lurer på om jeg skal kjøpe hvite julestjerner, svibler, adventslys og røkelse... har ikke tenkt å sette i kontaktene på sjerner og staker i vindua da, men bare gjøre det klart liksom.. Anonym poster: a98625fae003e205ccc4bbdc241ed02d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Såklart:-) Jeg ville gjort klart så mye som mulig, så du kan slappe av den siste tiden. Alle julegavene ville jeg også fikset fort som fy.. Og, ingen skyter deg for å ha julestjerne i vinduet, ihvertfall ikke når den ikke er tent;-) Anonym poster: 88d8030364aaafe50a0e4428b1d54bfc Anonym poster: 88d8030364aaafe50a0e4428b1d54bfc
Gjest ronja røverdatter Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Det finnes ingen forbud så vidt jeg vet Men for å være litt mer alvorlig: Det er tidlig, men det er lov. Jeg tenker faktisk litt på å gjøre noe av det samme selv. Det er travle dager her og de to neste helgene kommer til å være veldig hektiske med liten tid til å ordne ting hjemme, tror jeg. Hadde jeg vært bortimot fødeklar, hadde jeg nok ganske sikkert gjort det meste klart. Tror kanskje ikke at jeg hadde kjøpt blomster ennå, men jeg hadde kanskje lagt inn en bestilling hos blomsterbutikken...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Jeg så første juletree ute igår. Jeg syns ikke slikt skal opp før desember/første søndag i advent. Skulle jeg føde snart hadde jeg begynt å pakke vekk det jeg måte ts vekk for å få julepynten på plass, vaske og gjøre klart. Men jeg ville ventet med å ta opp pynten for jeg tror jeg hadde blitt lei julepynen før jula var helt i gang. Jeg begynner å pynte første desember, og når romjula kommer er vi metta meg nisser og slikt, jula er ute av huset til nyttårsafen. Bare juletreet som står til første nyttårs dag. Så tenk litt over det, er alt klart kan du kose deg å sette opp julepynten selv med en ny baby i hus. Vasking, pakke ned ting, hente frem julepynten, ordne med gaver osv er enklere før babyen kommer. Men å gå med en baby på armen, julemusikk på høytaleren og pynte er bare koselig. Anonym poster: f92c0580568fe3227dfbddbb8989afe8
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 ja det har du rett i, jeg kjøper meg en mobywrap og tar med vesla på pyntinga. kan sende mannen for å kjøpe blomster, får vel ikke gått galt det hvis jeg presisserer at de kun skal være hvite Anonym poster: 3e175982fdc71ff7c3b75ac211fca7a6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Så lenge du har en grunn, og ikke setter de PÅ, så er det ok Har ett nabohus hvor alle stjerner osv er tent, og har vært det i noen dager.. Så må si jeg synes DET ser litt rart ut.. Anonym poster: 77e7cd5565e4a637ad48661a58c97bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå