Gjest sug lut Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Kule nye serien - dette kan bli bra. Jeg ønsker meg forøvrig noen atomstridshoder til jul - kun for argumentasjonsformål.
Gjest Mentha Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Herre nå må jeg legge meg. Leste asteriodehormoner, og lurte på hva i alle dager du hadde funnet for noe.
Gjest Mentha Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Forøvrig vet jeg ikke om atomstridshoder er noe jeg hadde jublet over å finne under juletreet. Særlig ikke når jeg vet hvor glad gubben er i å skru på ting...
Iiiiik Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Kul serie, enig! Står imidlertid gjerne over ønsket om atomstridshoder til jul. Håper egentlig at de ikke deles ut særlig rundhåndet...
Gjest sug lut Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 Kul serie, enig! Står imidlertid gjerne over ønsket om atomstridshoder til jul. Håper egentlig at de ikke deles ut særlig rundhåndet... Joda, litt overentusiastisk der akkurat nå, men jaggu var det effektivt.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. november 2012 #6 Skrevet 15. november 2012 Og jeg skjønner ikke bæret av hva dere prater om jeg altså...
Gjest Ziva Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 #$%&&%*##* jeg gikk glipp av første episode, får saumfare tv3 og se om den går i reprise. Sånn er det når man skal være snill og lage kaker for alle andre.
Gjest sug lut Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 #$%&&%*##* jeg gikk glipp av første episode, får saumfare tv3 og se om den går i reprise. Sånn er det når man skal være snill og lage kaker for alle andre. Ingen vil spørre deg på dommedag hvor mange kaker du lagde for andre, for alle kommer til å være opptatt av siste episode med ubåt.
Gjest Mentha Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 Og jeg skjønner ikke bæret av hva dere prater om jeg altså... Virkelig ikke jeg heller. Men jeg så noe om atomstridshoder og ubåter og tenkte mitt.
Gjest sug lut Skrevet 16. november 2012 #10 Skrevet 16. november 2012 Og jeg skjønner ikke bæret av hva dere prater om jeg altså... Virkelig ikke jeg heller. Men jeg så noe om atomstridshoder og ubåter og tenkte mitt. Kjære uopplyste,I går kveld kl 2220 starta en ny serie på tv3, Last Resort. Meget lovende, og alle andre serier verd å følge er jo ferdige eller har pause - Grey's, Lost, In plain sight, - eller har blitt uendelig kjedelige - The mentalist, NCIS.
Gjest amandine Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Fader heller. Uttafor igjen. Jeg sover, jeg, på den tiden av døgnet. På sofaen, riktignok, men åssen i hule heite klarer dere å se på tv uten å sovne???
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 Og jeg skjønner ikke bæret av hva dere prater om jeg altså... Virkelig ikke jeg heller. Men jeg så noe om atomstridshoder og ubåter og tenkte mitt. Kjære uopplyste,I går kveld kl 2220 starta en ny serie på tv3, Last Resort. Meget lovende, og alle andre serier verd å følge er jo ferdige eller har pause - Grey's, Lost, In plain sight, - eller har blitt uendelig kjedelige - The mentalist, NCIS. Å ja nå er jeg med! Jeg så reklamen "Do our own me try to sink us?" Ble trigget til å se, men glemte hele greia til fordel for my friends girl filmen, for jeg liker Kate Hudson.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 Fader heller. Uttafor igjen. Jeg sover, jeg, på den tiden av døgnet. På sofaen, riktignok, men åssen i hule heite klarer dere å se på tv uten å sovne??? Prøvd å bytte kanal?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 16. november 2012 #14 Skrevet 16. november 2012 Har visst gått glipp av noe skjønner jeg
Gjest sug lut Skrevet 16. november 2012 #15 Skrevet 16. november 2012 Fader heller. Uttafor igjen. Jeg sover, jeg, på den tiden av døgnet. På sofaen, riktignok, men åssen i hule heite klarer dere å se på tv uten å sovne??? Kan bare svare for meg sjøl - jeg gjør det delvis på trass og delvis fordi det ofte er andre i heimen jeg vil vente på til de kommer hjem... men mest fordi jeg insisterer på at jeg må få være voksen og våken og noenlunde aleine i huset (blant de våkne) i hvert fall til elleve, ellers må jeg legge familien min ut på eBay.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. november 2012 #16 Skrevet 16. november 2012 Fader heller. Uttafor igjen. Jeg sover, jeg, på den tiden av døgnet. På sofaen, riktignok, men åssen i hule heite klarer dere å se på tv uten å sovne??? Kan bare svare for meg sjøl - jeg gjør det delvis på trass og delvis fordi det ofte er andre i heimen jeg vil vente på til de kommer hjem... men mest fordi jeg insisterer på at jeg må få være voksen og våken og noenlunde aleine i huset (blant de våkne) i hvert fall til elleve, ellers må jeg legge familien min ut på eBay. Det gjorde jeg med min da jeg var pubertal tenåring, det var ingen som bøy...
Gjest Mentha Skrevet 16. november 2012 #17 Skrevet 16. november 2012 Og jeg skjønner ikke bæret av hva dere prater om jeg altså... Virkelig ikke jeg heller. Men jeg så noe om atomstridshoder og ubåter og tenkte mitt. Kjære uopplyste,I går kveld kl 2220 starta en ny serie på tv3, Last Resort. Meget lovende, og alle andre serier verd å følge er jo ferdige eller har pause - Grey's, Lost, In plain sight, - eller har blitt uendelig kjedelige - The mentalist, NCIS. Her har jeg gått glipp av noe nok en gang ved å ikke ha tv som normale folk. Hmm. Liste over alle severdige (hoi se der fikk jeg brukt det ordet i en ny sammenheng) serier, takk! Ikke Lost, det mista totalt sjarmen etterhvert som de viklet seg inn i gåte etter gåte som aldri fikk svar. Sukk. Og Heroes ble litt kjedelig etterhvert det og.
Gjest sug lut Skrevet 16. november 2012 #18 Skrevet 16. november 2012 Og jeg skjønner ikke bæret av hva dere prater om jeg altså... Virkelig ikke jeg heller. Men jeg så noe om atomstridshoder og ubåter og tenkte mitt. Kjære uopplyste,I går kveld kl 2220 starta en ny serie på tv3, Last Resort. Meget lovende, og alle andre serier verd å følge er jo ferdige eller har pause - Grey's, Lost, In plain sight, - eller har blitt uendelig kjedelige - The mentalist, NCIS. Her har jeg gått glipp av noe nok en gang ved å ikke ha tv som normale folk. Hmm. Liste over alle severdige (hoi se der fikk jeg brukt det ordet i en ny sammenheng) serier, takk! Ikke Lost, det mista totalt sjarmen etterhvert som de viklet seg inn i gåte etter gåte som aldri fikk svar. Sukk. Og Heroes ble litt kjedelig etterhvert det og. Av det som går nå - Cougar Town, How I met your mother, Friends i reprise (går alltid bra), og denne. Ingenting annet jeg kjenner til at eksisterer og har giddet å se og faktisk også likt, men det er jo meeeeengder av serier jeg aldri har starta på.
Gjest Siklerotte Skrevet 16. november 2012 #19 Skrevet 16. november 2012 Har sett noen episoder (er ikke helt solgt), er litt usikker på om historien er noe som kan overleve mer enn en sesong (og knapt nok det). Men jeg kan fortsatt la meg overbevise. Det er MANGE gode serier. Jeg følger med på så mange serier at jeg egentlig ikke har tid til annet. Men det kommer fra jenta som elsker Gossip Girl, så det er ikke så sikkert at alle andre sier seg enig i at det går mange gode serier om dagen.
Gjest sug lut Skrevet 16. november 2012 #20 Skrevet 16. november 2012 Har sett noen episoder (er ikke helt solgt), er litt usikker på om historien er noe som kan overleve mer enn en sesong (og knapt nok det). Men jeg kan fortsatt la meg overbevise. Det er MANGE gode serier. Jeg følger med på så mange serier at jeg egentlig ikke har tid til annet. Men det kommer fra jenta som elsker Gossip Girl, så det er ikke så sikkert at alle andre sier seg enig i at det går mange gode serier om dagen. Det er der tjue års aldersforskjell eller noe sånt kommer inn. Gossip Girl og alle vampyrene har jeg bare aldri begynt på, heller ikke Dexter fx.Men glemte Big Bang Theory, forresten.
Gjest Siklerotte Skrevet 16. november 2012 #21 Skrevet 16. november 2012 Har sett noen episoder (er ikke helt solgt), er litt usikker på om historien er noe som kan overleve mer enn en sesong (og knapt nok det). Men jeg kan fortsatt la meg overbevise. Det er MANGE gode serier. Jeg følger med på så mange serier at jeg egentlig ikke har tid til annet. Men det kommer fra jenta som elsker Gossip Girl, så det er ikke så sikkert at alle andre sier seg enig i at det går mange gode serier om dagen. Det er der tjue års aldersforskjell eller noe sånt kommer inn. Gossip Girl og alle vampyrene har jeg bare aldri begynt på, heller ikke Dexter fx.Men glemte Big Bang Theory, forresten. Om det ikke er aldersforskjellen, er det bare det at jeg har dårlig smak og alltid kommer til å ha det, selv tyve år frem i tid. Kan kose meg med dårlig seriesmak slik som jeg koser meg med dårlig musikksmak. Vampyrene holder jeg meg unna (med unntak av Twilight, selvfølgelig - gleder meg til å se siste filmen). Og Big Bang Theory er jeg helt enig i, samme med New Girl, den er også søt. I samme gate (dvs. humor) er det jo Raising Hope (elsker - og fjernt fra GG, så den kan også andre like) og kanskje Parks and Recreation (er ikke helt overbevist ennå). Og så liker jeg selvsagt Hart of Dixie, for jeg liker jenteseriene, og så kan jeg godt fortsette, men da kommer vi til 90210 og The Lying Game ... noe sier meg at jeg er den eneste som er der. Men Touch, da? Den liker jeg (pause nå, men hele sesong en er jo ute). Revenge og 666 Park Avenue (sistnevnte er egt. ikke så bra, men den funker), Once Upon a Time og så en hel haug andre serier som jeg ser på, men fortsatt ikke vet hva jeg synes om, som da ikke får komme på listen (ennå). Og dette var vel kanskje aller mest til Mentha, selv om hun ikke er med i siteringen, men jeg vet ikke hvordan jeg kan fikse det, gidder ikke å gå tilbake.
Studine mevik Skrevet 16. november 2012 #22 Skrevet 16. november 2012 Jeg skjønner at jeg har sett lite på tv i hele høst, men nå gjenstår bare eksamen i desember så skal jeg bare jobbe og se på tv frem til over nyttår. Barna får mannen ta seg av for jeg skal ta igjen masse når det kommer til tv-titting
Gjest Mentha Skrevet 17. november 2012 #23 Skrevet 17. november 2012 Big Bang Theory ble ikke helt min greie, jeg får helt angst av sånn tvunget latter-serier, det ble det samme med that 70s show. Det er kun to serier jeg har taklet med de som forteller deg når du skal le, og det er Friends og Two and a half men. Friends har jeg på dvdsamling og kan vel stort sett alt utenat Ellers har gubben introdusert meg for det meste innen sci fi, vitenskap og krabbefiske, med varierende hell, men jeg kjenner jeg har lyst til å finne mine "egne" serier. Hvordan er det med csi egentlig? Har bare glimtet innom det et par ganger, men det ser ut som om det kan ha potensiale. Skal sjekke opp alle titlene dere har gitt meg, det er supert :D Siste jeg så nå var breaking bad, en klin gæren serie, for å si det rett ut. Ble litt for crazy til slutt, så jeg ga meg et par episoder før avslutningen. Hjelpes.
Iiiiik Skrevet 17. november 2012 #24 Skrevet 17. november 2012 Jeg har kjøpt "Breaking Bad" i julegave til mannen, kjenner jeg blir litt skeptisk av betegnelsen klin gæren serie... Jeg kan kose meg med Sex og singelliv også, falt tilfeldig innom en gammel episode her en dag og det er fortsatt gøy.
Gjest Mentha Skrevet 17. november 2012 #25 Skrevet 17. november 2012 Jeg har kjøpt "Breaking Bad" i julegave til mannen, kjenner jeg blir litt skeptisk av betegnelsen klin gæren serie... Jeg kan kose meg med Sex og singelliv også, falt tilfeldig innom en gammel episode her en dag og det er fortsatt gøy. Det er god underholdning, men det tar jo helt av etterhvert, som de fleste serier Ikke bli skremt av mitt syn på saken, jeg har jo ikke monopol på meninger Gubben likte serien godt han, han satt akkurat og lurte på hvorfor jeg skrev at den var klin gæren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå